Hop til indhold
sexmand

amatør piger

Recommended Posts

hvor finder i amatør piger , jeg har tidligere brugt voksenlisten men det er jo for proff nu , og anoncelight er fulde af fake eller mangler kontakt info

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvor finder i amatør piger , jeg har tidligere brugt voksenlisten men det er jo for proff nu , og anoncelight er fulde af fake eller mangler kontakt info

Jrg lytter lige med engang her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg jo ikke, hvad du mener, når du skriver amatør piger, men jeg har da haft mange gode oplevelser med piger fra AL, både med piger der har svaret på annoncer jeg har indrykket og nogle af de piger som har indrykket annoncer selv. Det er jo ikke gratis, men det er sjovt :-) og flere af dem er i hvertfald ret "amatør agtige" på den søde måde, på varmsex har jeg også truffet flere piger, der også var "amatører". Når jeg skriver amatør, mener jeg en pige, der ikke har dette som erhverv, men gør det engang imellem, hvis pengene er små. Men du har ret i at der er mange fakeprofiler på Al.

Stener

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg jo ikke, hvad du mener, når du skriver amatør piger, men jeg har da haft mange gode oplevelser med piger fra AL, både med piger der har svaret på annoncer jeg har indrykket og nogle af de piger som har indrykket annoncer selv. Det er jo ikke gratis, men det er sjovt :-) og flere af dem er i hvertfald ret "amatør agtige" på den søde måde, på varmsex har jeg også truffet flere piger, der også var "amatører". Når jeg skriver amatør, mener jeg en pige, der ikke har dette som erhverv, men gør det engang imellem, hvis pengene er små. Men du har ret i at der er mange fakeprofiler på Al.

Stener

kan du fortælle lidt mere om dine erfaringer med varmsex punktum dk (formoder jeg)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er rigtig mange fakeprofiler på varmsex.dk, specielt kvindeprofiler uden billed, der tit er mænd. Det er også kvindeprofiler der med garanti er oprettet af webmaster, det er oftest letpåklædte kønne piger, der logger på og af indenfor et minut. Men der er perler i mellem, oftest skal de have lidt for ulejligheden :) men har dog også fået gratis fisse et par gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er rigtig mange fakeprofiler på varmsex.dk, specielt kvindeprofiler uden billed, der tit er mænd. Det er også kvindeprofiler der med garanti er oprettet af webmaster, det er oftest letpåklædte kønne piger, der logger på og af indenfor et minut. Men der er perler i mellem, oftest skal de have lidt for ulejligheden :) men har dog også fået gratis fisse et par gange.

På Flirtii.dk kan det også lade sig gøre at finde nogle perler.

Jeg har da haft held med nogle stykker.

Man skal dog passe på ikke at falde i fælderne, mange af pigerne/profilerne lokker med at de er til at mødes med under de rette forudsætninger, dog skal man helst lige give dem gaver(coins/pengegaver) og købe deres film og foto's først.

Dem skal man styre langt uden om, find de profiler der er online med få billeder, gerne amatørbilleder. Der er ingen grund til at spilde tid på profiler der ikke har været online i et stykke tid, de svarer aldrig på henvendelser.

Jeg har også haft held med profiler uden billede.

Et godt råd, når man har fået kontakt, så aftal videre kommunikation på mail eller telefon, der er ingen grund til at folkene der står bag tjener yderligere penge på jeres kommunikation.

Jeg er ret sikker på at ejerne af Flirtii selv står bag mange af de profiler som prøver at sælge billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Oldie

Jeg har luret en del på flirtii og skrevet til et par stykker uden svar. Siden virker lidt uoverskuelig mht mange profiler, som du også selv kommer ind på.

Med forbehold for diskretion, ikke give sine guldkorn væk osv, er der så nogen, du kan anbefale?

Og mere generelt er det så til at komme i kontakt med nogle frække unge piger, som er friske på lidt af hvert, selvom man ikke længere er 25 (men derimod i sine bedste år :))

Jeg synes egentlig, at det er lidt frækt at skrive med en, som ikke har billede. Det øger spændingen, at de er helt "ukendte" - og ikke fremstår på x antal fotos, hvor de viser alt.

Håbet det er ok, jeg spørger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Oldie

Jeg har luret en del på flirtii og skrevet til et par stykker uden svar. Siden virker lidt uoverskuelig mht mange profiler, som du også selv kommer ind på.

Med forbehold for diskretion, ikke give sine guldkorn væk osv, er der så nogen, du kan anbefale?

Og mere generelt er det så til at komme i kontakt med nogle frække unge piger, som er friske på lidt af hvert, selvom man ikke længere er 25 (men derimod i sine bedste år :))

Jeg synes egentlig, at det er lidt frækt at skrive med en, som ikke har billede. Det øger spændingen, at de er helt "ukendte" - og ikke fremstår på x antal fotos, hvor de viser alt.

Håbet det er ok, jeg spørger

Naturligvis er det okay at spørge:)

Nu er det således at vi nok søger i forskellige segmenter, jeg er mest til piger i den lidt mere modne alder, jeg vil nødig sætte alder på da det er en underlig størrelse, men helt unge piger er bare ikke mig.

Jeg har dog været i god kontakt med adskillige helt ned til 18 års alderen på Flirtii, så det er absolut muligt.

Der er næppe den store idé i at give dig nogle profilnavne, det er et godt stykke tid siden jeg sidst har været på siden og min erfaring er at der kommer og går mange. Sådan er det jo ofte med amatører, de skal måske lige prøve spændingen eller tjene til huslejen eller... :)

Det bedste hint jeg kan give dig, kig kun efter profilerne der er online, de øvrige er ikke interessante i første omgang. Prøv på forskellige tider af dagen over nogle dage, så får du et ret godt overblik over hvem der er "sultne" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg søger ikke piger under 24. Det med de helt unge, det er for ungt for mig.

Jeg siger i hvert fald tak for rådene. Det er altid godt at få lidt fif fra de mere erfarne - så kan jeg måske minimere brevene uden svar :)

Tak for svaret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...