Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Ero. Vil lige dele en kedelig oplevelse. Efter at have aftalt, at mødes med https://annoncelight.dk/showad/277210 og snakket om jeg skulle have megafransk, møder jeg op og ser en helt anden pige end på annoncen. Hun var stadig lidt fræk, så blev og spurgte om hun var indforstået med sex først og megafransk efter (hun er dårlig til engelsk, men hun forstod det godt) Ja siger hun. Jeg giver hende penge og vi går i gang med et kedeligt blow, og knepper hende efter. Da jeg så siger jeg er klar til mega, vil hun ikke og siger jeg kan komme hende på maven. Det var jeg noget træt af, men okay så længe hun gav et godt blow. Det kan man så ikke sige var tilfældet.. (primært handjob, lidt slikken med tunge spidsen) så endte med jeg måtte gå uden at blive færdig. Skal siges jeg var nyvasket osv.

Brug ikke jeres penge på hende

Søger en dejlig brunette/blondine der kan give en ordentlig megafransk i midt/vestjylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...