Hop til indhold

Recommended Posts

Hej derude. Jeg kunne godt tænke mig at møde en meget smidig pige, en der bogstavligt talt ,

kan tage benene på nakken ,dvs bag hovedet og og så hendes arme ned langs siden ,

hvor hun selv holder på sin røv, hun vil dermed ligge fuld åben og klar

Kender i sådan en dame

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

 

Jeg vil sige at Ratata, har forstået hvad der er jeg søger, det er da lige til at gå til, eller hvad siger i.

Er der nogen af jer dejlige piger der læser med , som kan klare det samme som pigen her .så send straks et skriv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Smukke G.P. er Er der ikke nogen af jer der kan dette , det er da vildt frækt,

Så jeg vil da meget gerne møde en G.P er der kan dette

Så kom frem fra busken, der må da være nogen der er med på dette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der slet ingen af jer dejlige danske piger, der vil byde ind på dette her,

jeg bor på Sjælland, og vil meget gerne møde sådan en smidig lady

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 4 timer siden:

Hej er der slet ingen af jer dejlige danske piger, der vil byde ind på dette her,

jeg bor på Sjælland, og vil meget gerne møde sådan en smidig lady

selvom man er smidig er det jo ikke sikkert man har lyst til at tilbyde sig som et låst hul der bare skal pumpes i :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aaisha.

Det har du da fuldstændig ret i , det er da også kun hvis pigen er med på det

,men du må da indrømme at det er lidt frækt, det er da en stilling som indbyder til lidt af det hele

Men selvfølgelig skal begge parter være med på det, vi er jo voksne mennesker der lege lidt frække lege . ik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest påfuglen
aaisha skrev, for 15 timer siden:

selvom man er smidig er det jo ikke sikkert man har lyst til at tilbyde sig som et låst hul der bare skal pumpes i :D

Det er jo lige netop DEFOR denne fantasi er fræk! Et låst hul der skal pumpes i :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...