Hop til indhold

Recommended Posts

Guest kenderen

forstår spændingen men du skal være en hård forhandler eller giver det ikke mening - god fornøjelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ved ikke lige hvor du har det fra, at priserne er de samme som på klinik...:wacko:

Jeg har prøvet en gadepige en gang - godt nok for nogle år siden, der spurgte jeg den smukkeste af pigerne om hun ville give en HJ for 100kr, det ville hun godt, så gik vi i en sexbio i Istedgade og der spurgte jeg om hun ville give en BJ for yderligere 100kr, det ville hun også og så fik jeg hende til at smide alt tøjet for yderligere 50kr og jeg havde givet 50r for en "boks" i sexbioen...:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne skal du holde dig langt væk fra gadepigerne i KBH. Det er snyd med snyd på, og ingen af pigerne ønsker at være der. Her taler jeg udelukkende om de Nigerianske/afrikanske piger. Med prøv hvis du vil have erfaring!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Ratata skrev, for 8 timer siden:

 

Ved ikke lige hvor du har det fra, at priserne er de samme som på klinik...:wacko:

Jeg har prøvet en gadepige en gang - godt nok for nogle år siden, der spurgte jeg den smukkeste af pigerne om hun ville give en HJ for 100kr, det ville hun godt, så gik vi i en sexbio i Istedgade og der spurgte jeg om hun ville give en BJ for yderligere 100kr, det ville hun også og så fik jeg hende til at smide alt tøjet for yderligere 50kr og jeg havde givet 50r for en "boks" i sexbioen...:mrgreen:

Det er vist mere en en del år såden du hentyder til ..De unge øst piger, ganske smukke på istedgade, tar 1000 kr for en hyggestund i dag, iøvigt den sexbio du hentyder til er lukket for mange år siden ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...