Hop til indhold
Guest LMNB

Mahamudra-tantra

Recommended Posts

Jeg har besøgt Karin 3 gange. Hun er den eneste jeg harfået tantramassage af så jeg har jo ikke noget, at sammenligne med. Jeg har haft en dejlig oplevelse hver gang, Karin er nøgen lige så snart den indledende hilsen i massagerummet er overstået, Hun er i mine øjne en velformet kvinde og det gør jo ikke oplevelsen ringere.I hvert fald de 2 gange har der været "gevins" selvom det jo ikke er mål med massagen, men noget der måske og måske ikke sker.

Desværre har Karin ikke masseret i  nogle måneder.Det er dog noget tid siden jeg har mailet til hende sidst, så måske er hun begyndt igen (hvis du finder ud af hun er, hører jeg det gerne)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Mette tantraliv.dk da hun var i Vanløse. Det var en god oplevelse, men hun er tilsyneladende ikke i branchen mere. Jeg ved dog, at hun er flyttet til Jylland.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
gamlingen skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt Karin 3 gange. Hun er den eneste jeg harfået tantramassage af så jeg har jo ikke noget, at sammenligne med. Jeg har haft en dejlig oplevelse hver gang, Karin er nøgen lige så snart den indledende hilsen i massagerummet er overstået, Hun er i mine øjne en velformet kvinde og det gør jo ikke oplevelsen ringere.I hvert fald de 2 gange har der været "gevins" selvom det jo ikke er mål med massagen, men noget der måske og måske ikke sker.

Desværre har Karin ikke masseret i  nogle måneder.Det er dog noget tid siden jeg har mailet til hende sidst, så måske er hun begyndt igen (hvis du finder ud af hun er, hører jeg det gerne)

Ifølge hjemmesiden masserer Karin og kun hende på Mahamudra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Peter Jessen skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der har mødt Bente   i   wwwtantratid.nu  i Randers

Ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 5 minutter siden:

Og

:mrgreen::mrgreen: Det blev jo kun spurgt om nogen havde besøgt hende :D

 

Bente er en meget slank kvinde omkring 60. Hun er meget empatisk, sød og nede på jorden. Hendes tantra er dejlig og meget intim, uden dog at gå over i decideret sex. Man har det rigtig dejligt bagefter. 

I øvrigt er stedet hun massere rigtig lækkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden:

:mrgreen::mrgreen: Det blev jo kun spurgt om nogen havde besøgt hende :D

 

Bente er en meget slank kvinde omkring 60. Hun er meget empatisk, sød og nede på jorden. Hendes tantra er dejlig og meget intim, uden dog at gå over i decideret sex. Man har det rigtig dejligt bagefter. 

I øvrigt er stedet hun massere rigtig lækkert. 

For Helvede da , det er lovlig at tænke

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Peter Jessen skrev, for 5 minutter siden:

For Helvede da , det er lovlig at tænke

 

Og at bruge 3 sekunder på at formulere sig så man får det svar man ønsker :D 

 

PS: Humor er der ikke nogen der har taget skade af ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

Hehe, tråden tog et sidespor, men et sidespor med ny inspiration til andre steder -  fedt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB
gamlingen skrev, den 30.9.2019 at 14:48:

Jeg har besøgt Karin 3 gange. Hun er den eneste jeg harfået tantramassage af så jeg har jo ikke noget, at sammenligne med. Jeg har haft en dejlig oplevelse hver gang, Karin er nøgen lige så snart den indledende hilsen i massagerummet er overstået, Hun er i mine øjne en velformet kvinde og det gør jo ikke oplevelsen ringere.I hvert fald de 2 gange har der været "gevins" selvom det jo ikke er mål med massagen, men noget der måske og måske ikke sker.

Desværre har Karin ikke masseret i  nogle måneder.Det er dog noget tid siden jeg har mailet til hende sidst, så måske er hun begyndt igen (hvis du finder ud af hun er, hører jeg det gerne)

Tak for svar :-)

Har du måske lyst til at fortælle mere om massagen - hvordan hun er, må man røre/hvor meget osv.

På forhånd tak :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB
Aarhuselsker skrev, den 30.9.2019 at 21:15:

:mrgreen::mrgreen: Det blev jo kun spurgt om nogen havde besøgt hende :D

 

Bente er en meget slank kvinde omkring 60. Hun er meget empatisk, sød og nede på jorden. Hendes tantra er dejlig og meget intim, uden dog at gå over i decideret sex. Man har det rigtig dejligt bagefter. 

I øvrigt er stedet hun massere rigtig lækkert. 

Aarhuselsker, det er jo egentlig en god forklaring på selve massagen ved hende - så vil ikke udfritte dig en længere anmeldelse. Men jeg vil dog spørge dig om, om man kan røre lidt/inviteres til at røre. 

 

På forhånd tak :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
LMNB skrev, for 14 timer siden:

Aarhuselsker, det er jo egentlig en god forklaring på selve massagen ved hende - så vil ikke udfritte dig en længere anmeldelse. Men jeg vil dog spørge dig om, om man kan røre lidt/inviteres til at røre. 

 

På forhånd tak :-)

 

En Mahamaudra massage er ikke en massage hvor du skal ligge søstjerne. Du må gerne bevæge dig og røre, men massøren lægger rammen. Rører du på en måde som massøren ikke finder behagelig i situationen vil hun flytte sig lidt. Omvendt kan samme berøring på et andet tidspunkt i massagen være velkommen. Det lærer man hurtigt at fornemme, og ingen af de massører med denne uddannelse, af dem jeg har mødt, har været knibske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden:

Og at bruge 3 sekunder på at formulere sig så man får det svar man ønsker :D 

 

PS: Humor er der ikke nogen der har taget skade af ;) 

Det er ok aarhuselsker Humor er en go ting

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været i Randers og fået Tantra massage hos Bente, det var en dejlig oplevelse, jeg kan fult ud tilslutte mig det århuselskeres skrev om Bente, Oplevelsen er svært at forklare, det skal opleves, Jeg skal bare besøge Bente igen

Men tænker også det spændende i at besøge Karin som der også er skrevet om her,

Der er også Trine Dupont også i Århus, er der nogen der har besøgt hende, og måske komme ned en beskrivelse af besøget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Peter Jessen skrev, for 2 minutter siden:

Så har jeg været i Randers og fået Tantra massage hos Bente, det var en dejlig oplevelse, jeg kan fult ud tilslutte mig det århuselskeres skrev om Bente, Oplevelsen er svært at forklare, det skal opleves, Jeg skal bare besøge Bente igen

Men tænker også det spændende i at besøge Karin som der også er skrevet om her,

Der er også Trine Dupont også i Århus, er der nogen der har besøgt hende, og måske komme ned en beskrivelse af besøget

Du skriver at du har været i Randers og fået Tantra-massage.

Hører det ikke hjemme under anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Peter Jessen skrev, for 12 minutter siden:

Der er også Trine Dupont også i Århus, er der nogen der har besøgt hende, og måske komme ned en beskrivelse af besøget

Ja der har jeg også været :)

Lige så skønt som hos Bente, men naturligvis anderledes, uden jeg kan påpege forskellene. Også Trine har et skønt rum til tantra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
knallert skrev, for 13 minutter siden:

syntes bare at hun er svær at træffe til trantra

Ja, men tror det er lettere nu ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
knallert skrev, for 4 minutter siden:

hvorfor tror du det

 

Fordi jeg har let ved det nu, og har haft svært ved det før, som du åbenbart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...