Hop til indhold

Komme til Danmark som thai.

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter. 

Hvordan kommer man som thai til Danmark, som barnløs og over aupair grænsen.? Visa er blevet afvist 2 gange. 

Skrevet

Det bedste sted at hente hjælp, er nok her

https://www.thaiguide.dk/

Skrevet

hej  jeg er gift med en thai   (20 år nu ) men har haft flere af hendes veninder på besøg på turist visum 

man sender en invitation  til hende og hun tager den med på et visa kontor i bangkok  hvor hun skal vise hun har lidt penge og kan tale engelsk 

og man skal som den der bor i danmark vise at man har penge til at have hende boende og betale for hendes ophold her og sygeforsikring  og der efter kan hun købe en flybillet 

som hun skal vise på visa kontoret og derefter får sit visa 

Men der er mange thaier som er her kommer via sverige  dan det lidt lettere der 

Skrevet

jeg tror TS tænker permanent ophold - Så hvis det er det der er missionen  skal pågældende søge ophold i et schengenland på permanent basis og så er vupti ophold i lille danmark...og hun kan installeres som wellness massøse, uden sex officielt, men  de rkan foregå meget og familienn i thailand er rige og TS får havd han skal have ---

Skrevet
  • Author

Nej var ikke som noget permanent.. 

Og var ikke igennem noget massage halløj. 

Bare en der var aupair her for nogle år siden, som jeg gerne ville ha på Besøg igen. Hun har sin egen forretning dernede, så har penge nok. 

Skrevet

Nyidanmark.dk er et godt sted at lede. 

Ægteskabudengrænser.dk er et bedre forum at spørge om disse ting. 

Ellers skal du have dokumentation af jer sammen billeder, også lave en vu2 invitation

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.