Hop til indhold
GLstodder

Paola - østbyen - Ålborg

Recommended Posts

Paola annoncerer på annoncelight - hun er en ung dame (måske knap 25 år) med afrikanske rødder, men hun er fra Mellemamerika. Hendes billeder er ægte - hun er en køn, rigtig sød, brun, slank og dejlig ung dame. Lov mig at være god mod hende - det har hun fortjent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GLstodder skrev, 1 time siden:

Paola annoncerer på annoncelight - hun er en ung dame (måske knap 25 år) med afrikanske rødder, men hun er fra Mellemamerika. Hendes billeder er ægte - hun er en køn, rigtig sød, brun, slank og dejlig ung dame. Lov mig at være god mod hende - det har hun fortjent.

Det er da mere reklame end en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til AalborgLook

Jeg kan egentlig godt forstå at du er skeptisk over min meget positive anmeldelse. Jeg har masser af gange (på samme måde som givetvis også dig) set flotte annoncer med fine billeder angående specielt afrikanske kvinder, og i 90 % af tilfældene så mødte man ude på stedet en 50 årrig, arrig, bredrøvet, usympatisk matrone - det plejer at være reglen, hvis det drejer sig om afrikanske kvinder. Din mulighed nr 1: prøv at klikke på mit brugernavn, og så kan du læse de 15 anmeldelser som jeg ellers har bragt gennem det sidste årstid på Eroguide, og du vil se at mine andre anmeldelser ikke passer med, at jeg er en slags alfons, som har brug for at plante noget reklame. Din mulighed nr 2, (den mulighed som jeg igen vil anbefale): besøg Paola i morgen, men lov mig at du husker hvad jeg mener at hun har fortjent. 

Redigeret af GLstodder

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 17 minutter siden:

Der er stadig ikke meget ANMELDELSE over dit indlæg. 

Der er da det vigtigste

Hendes billeder er ægte - hun er en køn, rigtig sød, brun, slank og dejlig ung dame

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bacchus skrev, den 28.9.2019 at 07:38:

Hvis i andre besøger hende, så spørg lige om hun kommer til Sjælland igen ;)

Det gør hun, hun er pt i Norge men har lovet at skrive når hun kommer til København. Skal nok skrive når jeg har besøgt hende ;-) Jeg vil først 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...