Hop til indhold
Guest ViborgMand

Tess i Støvring

Recommended Posts

Guest Servicesboy
ViborgMand skrev, for 31 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/283687

 

Nogen der kan bekræfte at det ER hende på billederne og at hun er dansk??

Hvordan er hun ellers?? 

 

:-)

Hej  med jer

 

jeg er netop ved at lave en aftale med hende, men jeg er ikke helt sikker/ trygt ved det

 

i hører hvis jeg overlever

kh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
ViborgMand skrev, for 53 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/283687

 

Nogen der kan bekræfte at det ER hende på billederne og at hun er dansk??

Hvordan er hun ellers?? 

 

:-)

I denne  tråd  advares  der  mod  samme  annonce  - se  sidste  indlæg  med  link 

 

 

Redigeret af Nemtøs
Glemt link

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 12 minutter siden:

Hmm gad vide om motellet ved det her?!?! 

 

 

Nemtøs skrev, 1 time siden:

I denne  tråd  advares  der  mod  samme  annonce  - se  sidste  indlæg  med  link 

 

 

Hvordan har denne annonce noget med den øverste annonce at gøre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
klinikfuckers skrev, for 12 minutter siden:

 

Hvordan har denne annonce noget med den øverste annonce at gøre? 

Lidt  kludret  skrevet,  annoncen  er  linket  længere  nede  i tråden  - tjek hvad  @GIANT COCK har  linket  til  samme  pige  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
ViborgMand skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/283687

 

Nogen der kan bekræfte at det ER hende på billederne og at hun er dansk??

Hvordan er hun ellers?? 

 

:-)

Hej med jer

 

Så har jeg besøgt Tess i Støvring, det var en meget positiv oplevelse,møder var fin kontak på SMS med hende, og aftalen lød på 45 min/ 1000kr, inkl alt superfransk, kys, osv.

 

ved ankomst blev døren åbnet af en flot pige, der måske er pænere end hendes foto på annoncelight, , der var din dialog, og den ændrede sig ikke efter pengene skiftede hænder, hun spurgte hvad jeg gerne ville starte med, det blev så et stående super blow med hende på gulvet, og det kunne, senere fandt jeg ud af, at hun er tunge pirciret og det varcnoget lille mand kunne lide når kuglen røg henover pikhovedet, så efter lidt tid måtte jeg ned og ligge i sengen , jeg blev lidt svimmel af den behandling, så lidt kys, og kram, og lidt sangen på fissen, den smagte godt, og hun fik selv lov og smage, og som hendes tunge kunne slikke mine fingre, :-)

 

Der var fin øjenkontakt hele vejen igennem , det er dejligt og kigge ind i et par pæne brune øjne, Tess har en dansk far og en halv Thai som mor, det giver virkelig en fin blanding, og hun er vældig fast i kødet og lækker gyldent hud, og det måtte røres alle steder, super.

 

Efter lidt hygge og snak skulle vi prøve lidt dansk, og selvom der var fin fugt i fugen, og jeg ikke er specielt stor, men jeg blev lidt 

Øm af og bolle hende,hun er snæver virkelig snæver , så efter lidt tid bad jeg om afslutning med håndjob/ Superblow, det er hun bare god til.

Eneste minus er plastik patter,jeg synes det er sørgeligt, at unge piger på 23 får lavet bryster , men sådan er det nok, der var også lidt BOTOX i læberne, men sådan er det nok med uge piger.

Normalt bruger jeg nogen lidtcældre modeller, men i dag var Sussie og Lisa, i Hadsten optaget, de kunne først efter kl 19, men de plejer også og kunne give en god oplevelse.

det

 

Så kære loge brødre, bare kom afsted, det kan varmt anbefales.

knus og Go aften

Servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

WOW den efterlysning gjorde mig mere forvirret/i tvivl!!

En masse står i kø for at sige at det sikkert er en fake profil og så kommer én person, som på tidligere indlæg virker reel, og siger hun er fantastisk!!!

Faneme ærgerligt at der er så meget snyd at man ikke bare kan regne med det der står i profilen :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...