pgcand 8 Skrevet 27. September, 2019 Vedr. denne annonce https://annoncelight.dk/showad/283697 Hvor ægte tror i det her? For mig lyder det lidt som en fake annonce. Derudover kunne jeg da godt tænke mig at høre, hvordan mænd generelt har det med at deltage i et GB, hvor det er muligt at komme op i kvinden. - Alt andet lige vil jeg selv synes det var mærkeligt at kneppe en kvinde lige efter en anden mand har spermet hende i fissen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 426 Skrevet 27. September, 2019 Hun er god nok besøgte hende for cirka 1år siden men tror kæden er hoppet helt af nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 27. September, 2019 Det lyder ægte nok, uden at jeg ved det. Bare vælg "med", det er også billigere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 27. September, 2019 pgcand skrev, for 1 time siden: Derudover kunne jeg da godt tænke mig at høre, hvordan mænd generelt har det med at deltage i et GB, hvor det er muligt at komme op i kvinden. - Alt andet lige vil jeg selv synes det var mærkeligt at kneppe en kvinde lige efter en anden mand har spermet hende i fissen. Nu ved jeg ikke om mit svar er universelt eller på anden måde gør dig klogere. Men når nu du spørger, fortjener du et svar. I 3.g efter en gymnasiefest endte jeg op med 4 andre fyre i et hus som tilhørte den ene af drengenes kærestes forældre. De var så gudskelov ikke hjemme. Meningen var at vi lige skulle have en pils, og så videre i byen. Det kom vi så ikke. For at gøre en lang historie kort endte det med at vi allesammen knaldede med hende på hendes sovesofa mens hendes veninde bare sad og så på. En efter en. Jeg var sidst i køen. Og det vildeste jeg husker er at hun blev småmopset over der ikke var nogen af os der kunne mere end den ene gang. Nej. Vi brugte ikke kondom. Ja. Vi kom allesammen oppe i hende. Var det mærkeligt? Nope. Det var helt fantastisk. Kunne jeg finde på at gøre det samme idag? Hell no. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pgcand 8 Skrevet 27. September, 2019 Hvorfor vi du ike gøre det igen? Fordi det er ulækkert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pgcand 8 Skrevet 27. September, 2019 Bull1958 skrev, for 2 timer siden: Hun er god nok besøgte hende for cirka 1år siden men tror kæden er hoppet helt af nu Hvordan skal det tolkes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pgcand 8 Skrevet 27. September, 2019 Lauersen skrev, for 1 time siden: Det lyder ægte nok, uden at jeg ved det. Bare vælg "med", det er også billigere. Jeg ville hverken synes om det med eller uden. Alene tanken om at have en anden mands sperm i nærheden af mig, puha. Det skal Så siges jeg tidl. Har deltaget i GB, dog med kondom uden problemer. Forstår bare ik, hvorfor man tilbyder det uden. Så var egentlig nysgerrig på hvordan andre mænd har det med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 27. September, 2019 pgcand skrev, for 12 minutter siden: Jeg ville hverken synes om det med eller uden. Alene tanken om at have en anden mands sperm i nærheden af mig, puha. Det skal Så siges jeg tidl. Har deltaget i GB, dog med kondom uden problemer. Forstår bare ik, hvorfor man tilbyder det uden. Så var egentlig nysgerrig på hvordan andre mænd har det med det. Altså, i sin grundform, så betyder gangbang, at man er en bande, som knepper eller leger voldtægtslege med en tøs. I den forbindelse er det vel helt naturligt, at bandens medlemmer en efter en tømmer sig i tøsen. Men i øvrigt kan tøsen også tørre det værste væk med en klud, hvis man er sart. Selv elsker jeg at slikke en fisse, som jeg selv eller en anden har spermet i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 27. September, 2019 pgcand skrev, for 8 minutter siden: Hvorfor vi du ike gøre det igen? Fordi det er ulækkert? Man er ca 18 når man går i 3. g. Man er udødelig. Vi var allesammen rimeligt fulde, hvilket er min bedste undskyldning for at have deltaget. For i ædru tilstand havde jeg aldrig turdet gøre det. Det havde de andre heller ikke....hvilket vi også forsikrede hinanden om bagefter. Har aldrig deltaget i et GB. Der er jeg alt for privat som person. Men jeg husker det ikke som ulækkert. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 27. September, 2019 TommyHansen skrev, for 24 minutter siden: Altså, i sin grundform, så betyder gangbang, at man er en bande, som knepper eller leger voldtægtslege med en tøs. I den forbindelse er det vel helt naturligt, at bandens medlemmer en efter en tømmer sig i tøsen. Men i øvrigt kan tøsen også tørre det værste væk med en klud, hvis man er sart. Selv elsker jeg at slikke en fisse, som jeg selv eller en anden har spermet i. Nu er det aldrig lykkedes mig at deltage i et gangbang. Den ene gang jeg havde tilmeldt mig var jeg eneste fyr der mødte op. Der var tale om en pige der virkelig tænder på at blive taget hårdt, men jeg synes dog ikke at man skal kalde det for voldtægtsleg. Tænder selv på at slikke en pige efter at have kneppet hende hårdt og længe (både fisse og røv) , og helst har åbnet sig lidt. Jeg tror ikke at jeg vil synes at det var frastødende hvis det var en anden end mig der havde kneppet hende, men vil da egentlig gerne undgå at få andre mænds sperm i munden. Sådan er vi jo alle så forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 27. September, 2019 underdog40 skrev, for 51 minutter siden: Man er ca 18 når man går i 3. g. Man er udødelig. Vi var allesammen rimeligt fulde, hvilket er min bedste undskyldning for at have deltaget. For i ædru tilstand havde jeg aldrig turdet gøre det. Det havde de andre heller ikke....hvilket vi også forsikrede hinanden om bagefter. Har aldrig deltaget i et GB. Der er jeg alt for privat som person. Men jeg husker det ikke som ulækkert. Det lyder ellers som en festlig aften, så jeg ville elske at høre lidt mere om den gode oplevelse. Man er jo altid en sucker for en god, fræk fortælling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 27. September, 2019 TommyHansen skrev, for 23 minutter siden: Det lyder ellers som en festlig aften, så jeg ville elske at høre lidt mere om den gode oplevelse. Man er jo altid en sucker for en god, fræk fortælling. Ja, jeg er ret sikker på at det ville være meget godt wanking-materiale . Jeg spillede faktisk fodbold sammen med den ene af de andre gutter der var med. Og vi skulle spille kamp dagen efter. Det kan jeg huske. Og hver gang vi så hinanden var vi ved at knække os af grin. De andre blev ved med at spørge hvorfor, men vi holdt tæt. Senere på året var der en der ikke kunne holde kæft. Men det blev aldrig afsløret hvem pigen var....tror jeg. Kun at vi havde været 5 fyre om en og samme pige. Der var mange gætterier, men aldrig på den pige det rent faktisk var. Sådan husker jeg det i hvert fald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 27. September, 2019 (edited) underdog40 skrev, for 15 minutter siden: Ja, jeg er ret sikker på at det ville være meget godt wanking-materiale . Jeg spillede faktisk fodbold sammen med den ene af de andre gutter der var med. Og vi skulle spille kamp dagen efter. Det kan jeg huske. Og hver gang vi så hinanden var vi ved at knække os af grin. De andre blev ved med at spørge hvorfor, men vi holdt tæt. Senere på året var der en der ikke kunne holde kæft. Men det blev aldrig afsløret hvem pigen var....tror jeg. Kun at vi havde været 5 fyre om en og samme pige. Der var mange gætterier, men aldrig på den pige det rent faktisk var. Sådan husker jeg det i hvert fald Pragtfuldt. Hvor er vi henne årtalsmæssigt og geografisk? (Bare sådan cirka.) Gik pigen også på gymnasiet? Hvorfor var den anden pige sådan en tørfisse? Redigeret 27. September, 2019 af TommyHansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 27. September, 2019 TommyHansen skrev, for 4 minutter siden: Pragtfuldt. Hvor er vi henne årtalsmæssigt og geografisk? (Bare sådan cirka.) Gik pigen også på gymnasiet? Hvorfor var den anden pige sådan en tørfisse? Jeg kan sige så meget at jeg blev student i slutfirserne fra et gymnasium i Gentofte Kommune (der er en del du kan vælge mellem ) Pigen var kæreste med en fra min parallelklasse, men gik på et andet gymnasium i samme kommune. Tror ikke hun var 3. gér. Jeg kan ikke rigtig huske veninden. Kun at hun var til stede. Så må du selv forbinde prikkerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 27. September, 2019 Nå, men nu er klokken snart 22.00. Er der nogen der er på vej til Esbjerg? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 27. September, 2019 (edited) underdog40 skrev, for 8 minutter siden: Nå, men nu er klokken snart 22.00. Er der nogen der er på vej til Esbjerg? Lad os håbe, at der dukker nogle veludrustede fyre op, så tøsen kan blive fyldt. Redigeret 27. September, 2019 af TommyHansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 27. September, 2019 underdog40 skrev, for 12 minutter siden: Jeg kan sige så meget at jeg blev student i slutfirserne fra et gymnasium i Gentofte Kommune (der er en del du kan vælge mellem ) Pigen var kæreste med en fra min parallelklasse, men gik på et andet gymnasium i samme kommune. Tror ikke hun var 3. gér. Jeg kan ikke rigtig huske veninden. Kun at hun var til stede. Så må du selv forbinde prikkerne Tak for de supplerende oplysninger. Det lyder stadig som en skøn aften, men det kan godt undre mig, at den anden tøs bare blev siddende. Hvis hun var forarget kunne hun jo eventuelt have gået ind i et andet rum. Men måske sad hun mere og sov. Hvis andre har oplevet noget lignende, må de meget gerne bidrage med deres erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg