Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Vest sjællenderen

Spændende altid godt med et stort udvalg..ser frem til at høre nærmere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flottenheimer skrev, for 8 timer siden:

Så har Reya massage bjergbygade i slagelse, fået "ekstra" thaikvinde :-) Tror konkurrencen er ved at være ret hård..

https://www.eroguide.dk/thaimassage/maria+mika/

Udover navnet på hjemmesiden - hvordan ser du at der skulle være en ekstra pige?
På hjemmesiden er der kun Paew.

Venlist 
NT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke helt at det er fotos med Reya, når hun åbenbart ikke har klinikken mere?;)

Men der er jo så meget som ikke forstås i Thai massage verdenen, men som skal opleves:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, den 27.9.2019 at 14:06:

grønt sted

Grønt sted? Som i økologisk? Som i uden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

Grønt sted? Som i økologisk? Som i uden?

Jeg tror at "grønt" skal fortolkes således;

grøn = massage og absolut INTET andet!!

gul = massage med en EVT mulighed for mere, afhængi af dagsformen, kemi med kunden, o.a

rød = massage er IKKE kerneydelsen

Lidt ligesom "Thai listen" , der mener jeg dog bare at det var omvendt med farveskalaen i forhold til farverne grøn og rødB)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu været der igen - egentlig for massagens skyld.
Opdagede at døren var låst - og skulle afvente at der blev låst op. Desværre ikke det mest diskrete sted at stå og vente :( 
Det var så en anden pige der åbnede - kunne kun engelsk, til gengæld på et godt niveau. 
Ejeren Paew skulle passe en anden butik ...
Hun er et tre måneders vidunder (hun er her vist kun én måned endnu - navnet fik jeg ikke.). Flot pige, ca.  medio 30.
Nok om det. 

Da jeg havde klædt mig af, minus underbukser,  og skulle til at ligge mig op på briksen, spurgte hun om jeg ikke også skulle have underbukserne af. Det kunne så ikke gå for stærkt :D 
Da massagen begyndte, gjorde hun meget ud af at fortælle hvor god hun er til "romantisk" massage - og det holdt stik.
Jeg tror aldrig jeg er blevet liret og tirret så meget som jeg blev i dag. Både mens jeg lå på maven  og især efter jeg havde vendt mig.

Da hun til sidst gik i gang med selve HJ, der også blev udført til UG+++, kunne jeg mærke at dette ikke vil tage lang tid. Det kunne hun også, så der blev skruet ned for tempoet og igen op for pirringen. Til sidst kom jeg i nok den største eksplosive orgasme jeg har fået i mange år.

Hun var ikke ked af at blive rørt både her og der - og virkede ikke katagorisk afvisende for at der måske kan ydes mere end et HJ ved kommende besøg :) 

Det bliver et meget dyrt bekendtskab :D 
 

 

Redigeret af Rooster
Billeder fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gav 300 ekstra.
Overvejede kort 400 - men der er vel ingen grund til at hæve niveauet unødigt højt :D 
Hun virkede tilfreds - men det ser jeg nok på serviceniveauet næste gang jeg kommer der :) 

@Rooster:
Jeg kan se du har fjernet et billede. Beklager såfremt jeg har overtrådt en regel.
Jeg under mig dog over at du har fjernet linket til Reya Wellness Massage, Slagelse officielle Facebook side - hvad er der forkert i at linke til den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...