Hop til indhold

Super besøg i vemmelev

Featured Replies

Skrevet

Lovede i anden tråd at skrive en anmeldelse, af mit besøg i vemmelev. 

www.pi-pit-thaimassage.dk

Jeg må sige at det overgik forventningerne, pit  havde ikke tid da jeg ringede og bestilte tid til senere på ugen, men sagde hun kunne ringe efter i sød pige der kunne komme og give massage det ville blive lidt dyre,  og ville høre om jeg stadig var single og havde brug for en god oplevelse? Ja tak det har jeg,

og det fik jeg meget sød pige god massage og meget sensuelt Bj  og måtte også gerne røre,  så ja det blev en god oplevelse, men til den dyre side 1300 men hun var det værd mere naturlig,  og syns jeg kunne mærke at det var et ekstra job, som  var sjovt for hende også,  håber pit vil kunne skaffe hende igen.

skal dog siges at men nok skal være “stamkunde “ før hun vil hente hende ind

Skrevet

Er det en pige der kendes andre steder fra - eller er det blot en tilfældig amatør Thai der har fået et tilbagefald til fordums beskæftigelse?

Skrevet
  • Author

Har ikke set hende før, men hun var dejlig om hun er helt ny eller en der har fået tilbage fald skal jeg ikke kunne sige.

men hun kunne ihvertfald gøre mig mere end tilfreds 

Skrevet
Asiaman skrev, for 41 minutter siden:

men hun kunne ihvertfald gøre mig mere end tilfreds 

Og det er jo som altid det vigtigste :) 

Skrevet

Asiaman

Du er jo fuld af løgn. Hvorfor skriver du sådan? Du har jo aldrig været på den klinik.

Er det fordi at har et kedeligt liv og vil være interessant?

Skrevet
Goliat skrev, for 8 timer siden:

Asiaman

Du er jo fuld af løgn. Hvorfor skriver du sådan? Du har jo aldrig været på den klinik.

Er det fordi at har et kedeligt liv og vil være interessant?

Så tal dog ordentligt hvis klinikken ikke ønsker at det skal komme frem at der er kommet en ny pige der tilbyder HJ skulle hun nok ikke være startet på stedet   

Skrevet

Forstår godt utilfredsheden med indlægget. Jeg er kommet i klinikken i flere år og har aldrig fået tilbudt andet end god massage. 
og hvis du Galius vil skælde, så forhold dig til hvad der skrives og ikke hvad du mener der foregår

Skrevet
Thaikasser skrev, for 1 time siden:

Forstår godt utilfredsheden med indlægget. Jeg er kommet i klinikken i flere år og har aldrig fået tilbudt andet end god massage. 
og hvis du Galius vil skælde, så forhold dig til hvad der skrives og ikke hvad du mener der foregår

Forhold dig til dine egne oplevelser ikke hvad andre har oplevet inkl. mig selv 

Skrevet

Denne tråd er da hat og bliller - bortset fra Nielsen forstår alle at skændes og hakke på hinanden, uden at det endnu er gået op for mig, hvorfor egentlig?

Skrevet

Nu er det sådan at det er min klinik. Og jeg ved udemærket hvad der foregår på min klinik og hvad der ikke foregå. Men sådanne nogle indlæg ødelægger faktisk mit gode omdømme. Jeg kan undre mig at der er nogle som finder tilfredsstillelse i at sprede sådanne løgne og ødelægge det for andre. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.