Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/282218

Hun er lige startet i Frederikshavn idag, og tror hendes veninde der var der os, var hende her: https://annoncelight.dk/showad/283612

Jeg så den kom op idag hendes annonce og kunne mindes hendes krop/ansigt (det man nu kan se) på billederne, og det er hende på billederne, i min verden en rigtig petit thai, har besøgt hende før i Aalborg sidste år os og fik os lavet en anmeldelse af hende her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/95583-anni-aalborg-tidligere-århus

Men til dagens besøg, fik sms´et med hende om jeg kunne komme forbi en halv time også få 2 udløsninger, det kunne jeg godt fik jeg hurtigt svar tilbage om, så ud i bad, og starte bilen op og finde Frederikshavn, fandt nemt stedet og døren til indgangen, op og banke på døren, døren blev åbnet og vi sagde lige et hurtigt Hello, og jeg blev vist ind på et fint værelse og da hun vendte sig om og så mig i lyset kunne hun kende mig fra jeg havde besøgt hende sidste år i Aalborg, også fik vi lige en hurtig snak om hvad der var sket siden sidst vi havde ses, også gik vi ellers igang med lidt kælen og endte med og komme relativt hurtigt efter et blow og omgang b2b, det fik vi så grint lidt af da hun jo gerne ville mere end bare give et blow, så hun spurgte om "massage before round two?", ja det siger man jo ikke nej til så om på maven og slappe lidt af og nyde, anden runde fik jeg en god ridetur hvor hun styrede tempoet og jeg kom i kondomet oppe i hende, derefter ud og fik et bad og hun vaskede massage olien af mig, der er bad sammen med værelset kun adskilt af en glasdør så dejlig skønt lige og blive skyllet og vasket før turen gik hjem af igen..

Der står hendes alder er 27 i annoncen, men mindes sidste år hun fyldte år et par dage efter jeg havde besøgt hende og det var i 30´erne der hehe så den oplysning skal man nok ikke tage for gode vare.

Størrelsen passer meget meget godt med 165 og 49kg hun er ikke særlig stor, og det er silikone hvis nogen er i tvivl. 

Prisen som i annoncen.

Glemte helt og spørge om det var permanent hun blev i Frederikshavn nu, men det kan en anden måske finde ud af, ellers ender jeg nok med og tage en tur mere en af de kommende uger igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sødmand skrev, for 8 timer siden:

Kan du huske hvilken gade hun bor på? 

Ja, men nu står det ikke i annoncen og ved ikke om det er okay og skrive så, men midt imellem føtex og flådestationen ca..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...