Hop til indhold
serveU

Jasmine i Århus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/274346

 

Kommer netop fra et jubilæumsbesøg hos mistress Jasmine. Har nu været i Ny Banegårdsgade 10 gange, og gentagelsesfare 100% jeg er  nødt til at vende tilbage. Jasmine  leverer hele pakken hver gang. Som jeg tidligere har beskrevet er Jasmine  moden indlevende thai-kvinde. Hun yder til fulde hvad hun lover og er meget lydhør i forhold til specielle ønsker. Jeg ved at jeg ikke er nem at gøre tilpas men Jasmine har en fin fornemmelse for hvad der er go eller no-go på dagen. Hun kan være den meget hårde domina, der ruller hele paletten ud for dig, hvor du virkelig får ”kærligheden” at føle, hun har piske paddles og skarpe negle og smukke hvide tænder der drives ind i dine nipples med stærke kæbemuskler. Hun kan også være den der holder dig i hånden og fører dig ind i et spændende univers, hvor hun blidt tager dig steder hen du ikke troede fandtes, hun er meget empatisk og en dejlig kvinde. Hun har lukket mig helt ind i sit univers og vi bruger også tid på hverdagsemner; vores børn og husdyr og mange andre spændende emner. Jeg synes selv jeg kender Jasmine rigtig godt og føler (og mærker) også at hun kender mig.

Jeg kommer lige derfra, men er så meget tændt på at bestille en ny tid; Jasmine spiller både på de sorte og de hvide tangenter. Jasmine har min varmeste anbefaling. Skulle man ikke have nok i en fantastisk domina er der ofte mulighed for at møde Roxy, der gerne tager del i legen for en beskeden merpris. Roxy er høj slank og sexy 

Prisniveauet er absolut der hvor alle kan være med 

Redigeret af Keeper
Service

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...