Hop til indhold

Recommended Posts

Idag besøgte jeg Lisa for anden gang. Første gang var før sommerferien. 

Jeg er stadig begejstret -  især over hendes udseende. For hun er for lækker. Helt perfekt krop,  friske ungpigebryster, der nærmest vender opad, solariebrun med hvide kanter, det smukkeste ansigt og velduftende langt hår:P

Lidt mere rundkindet end første gang, jeg så hende, men stadig smuk som et eventyr:wub:

Lisa er typen, der bare går i gang. Næsten for målrettet, så stop hende bare, for hun er også en god kysser (med tungen). Sexen er god - jeg tog hende først bagfra og senere fik jeg en cowgirl. Hun kan sagtens levere en god GFE, men man skal nok gøre opmærksom på, hvis det er det, man vil have. Med mig gik det lidt for hurtigt og for meget PSE i forhold til kys og nærvær. Men for fan, hvor er hun lækker  og hun virker altså rimelig erfaren sin unge alder til trods,  

Lisa er russisk, men bor dog i Riga, men jeg har ikke indtryk af, at hun er en af pigerne fra den lettiske klan. 

Lisa holder til på Amager i starten af Amagerbrogade. Lejligheden er ren og pæn. 

Hun er lige ankommet og har ikke kalenderen fyldt. 

Så for dem, der er til de purunge, ekstremt smukke piger, er hun et godt valg. Hvis du lægger ekstra vægt på GFE, så er en tur forbi Glostrup til et besøg hos Chelly, Lizbeth eller Barbara nok en bedre ide;)

Miller’s 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Katfisk

Det lyder meget fristende. 

Lader hun til at kunne lide sexen eller stiller hun mest bare sin krop og talent til rådighed? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror faktisk, at hun kan lide sex<3 Jeg opfattede det aldrig som noget, der bare skulle overstås.

Hun tog selv initiativ til de forskellige stillinger, men jeg måtte dog selv søge tungekys, og 69 kom vi aldrig til. Det er nu heller ikke min specialitet, men nogle gange er det altså dejligt:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Tak for en god anmeldelse! Hun ser dejlig ud, især hendes øjne :wub: 

hvor står hun hvis man sammenligner hende med de polske piger? Jeg tænker Matylda, Katryna og Alexandra :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er altså svær. Smag og behag. 

Jeg har ikke besøgt Alexandra (for høj), men kender de andre to ganske godt. 

Lisa er flottere, men måske knap så behagesyg som Matylda og Katrynaa. Alle er fremragende til sex. Matylda og Katrynaa er lidt mere til grådige tungekys. Lisa nok bedre i selve akten. 

De er alle tre på min Top 10. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90
Miller's Crossing skrev, for 49 minutter siden:

Den er altså svær. Smag og behag. 

Jeg har ikke besøgt Alexandra (for høj), men kender de andre to ganske godt. 

Lisa er flottere, men måske knap så behagesyg som Matylda og Katrynaa. Alle er fremragende til sex. Matylda og Katrynaa er lidt mere til grådige tungekys. Lisa nok bedre i selve akten. 

De er alle tre på min Top 10. 

Tak for svar, ser om jeg ikke kan få en tid hos Lisa, i den nærmeste fremtid :D

ikke for at afspore tråden men, besøg Sweet Alexandra næste gang hun kommer til Danmark,  hun kommer seriøst direkte ind på din favorit liste. Hun er høj ja, hun er også højere end mig, men jeg elskede hvert minut sammen med hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så nåede jeg langt om længe også forbi Lisa. Og det var så et af de her få tilfælde hvor min oplevelse var en helt anden end Millers, for det var en stor skuffelse.

Kommunikationen var ellers ganske fin og meget positiv - jeg skrev mine ønsker på forhånd og som svar tilføjede hun ‘and lots of wet kisses’. Ja tak!

Men så bliver jeg mødt af en buttet pige, der ikke smiler overhovedet men af pligt spørger ‘and how are you today?’ Og som ser ok ud men så heller ikke mere end det, synes jeg. 
Hun spørger retorisk om jeg skal have et bad, og jeg minder hende om at vi skal i bad sammen og det gør vi så. Allerede her lader hun til kun at kysse en smule modvilligt og ret overfladisk. Badet bliver tilsvarende en noget mekanisk og funktionel oplevelse a la dem jeg før har fået i langt lavere prisniveauer. Men selvfølgelig stadig lækkert at stå under bruseren med en ung pige ;)

Inde i sengen fortsætter den sådan lidt akavede erotik. Hendes krop er på en gang ung og sprød men også til den lidt for buttede siden i min bog. Og nok et stykke fra mine forventninger ud fra billederne.

Jeg gramser lidt, slikker lidt, og kaster til sidst håndklædet i ringen med et kondom på og hurtig afslutning i doggy. Der har hun handjobbet mig tilstrækkelig til at jeg kan fyre af med to ryk og en aflevering som man siger. Jeg er ude efter et kvarter.

Kan være at det var tidspunktet, dårlig kemi og så at jeg ikke som Miller ligner en filmstjerne :D. Men hun virkede  uengageret og hendes attitude og service var langt fra hendes prisniveau. Kan også være hun her på dag 2 i Danmark havde en dårlig dag. Who knows...

Jeg kan kun være enig med Miller i at hvis man er til gfe, er det ikke Lisa man skal gå til. Hvis man er til en ung, ok køn og lidt buttet pige, så jo. Men jeg kender en del steder jeg ville gå hen først.

Men - naturligvis - fuld respekt (og lidt jalousi) for Miller’s oplevelse med Lisa. Hvis nogen er forvirrede, må man muligvis lade tvivlen komme hende til gode og prøve hende af selv. Jeg tænker en aftentid kan være en god start...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er naturligvis ked af, at @Ballsy ikke havde en god oplevelse. Der er selvfølgelig forskellig oplevelse af, hvornår en pige er buttet. Jeg opfattede Lisa som en smule rundkindet, men bestemt ikke buttet. 

Jeg ligner bestemt ikke en filmstjerne, så jeg tror måske, art jeg havde lidt fordel af at have mødt hende før:wub:

Øv - jeg synes, jeg havde en stor oplevelse, men måske præget af, at jeg er til de unge smukke piger.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...