Hop til indhold

Recommended Posts

Efter et hurtigt overstået kundemøde i dag have jeg 2 timer som skulle slås ihjel, og derfor besluttede jeg mig for et besøg i “Det gule hus” i Rødovre, som altid har nogle små lækre thai-piger, som også plejer at give en god service. Jeg gik for Gigi, som ser ganske sprød ud. Man bliver ikke skuffet når man ser hende i virkeligheden, hun er meget flot, med de flotteste babser (og ja, de er hjulpet på vej af en dygtig kirurg). Men desværre var servicen lid kedelig. Hun ville ikke give superfransk eller kysse (selv om hu reklamere med det) det er det negative. Hun har en stram mis, der smager ganske godt :-)

Kommer jeg igen - ja men nok ikke til hende. “Det gule hus” har så meget kredit, at jeg godt tør tage chancen og komme igen.

Jeg vil gerne sætte et link ind, men det lykkedes ikke :-( 

Hansemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde helt samme oplevelse for en uges tid siden - sød, køn og smilende pige, men noget reserveret. Ingen kys trods lovet på forhånd samt nævnt i annoncen - ingen blow uden. Top lækker pige, men hendes væsen trækker noget ned - det bliver ikke hende jeg besøger igen i det gule hus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgeligt at hun ikke holder, hvad annoncen lover med masser af tungekys, hvis man har husket at børste bisserne. Gad godt en times sjov med hende.Hun ser max lækker ud, men det hjælper ikke, hvis service ikke følger med. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Katfisk

Når I siger ærgerlig personlighed og reserveret...... mener I så at hun allerhelst er fri for jobbet (eller sex i det hele taget. Eller er I mest bare skuffede over manglende tungekys og fransk uden gummi? 

Det sidste kan jeg leve med - ikke det første. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Katfisk skrev, for 17 timer siden:

Når I siger ærgerlig personlighed og reserveret...... mener I så at hun allerhelst er fri for jobbet (eller sex i det hele taget. Eller er I mest bare skuffede over manglende tungekys og fransk uden gummi? 

Det sidste kan jeg leve med - ikke det første. 

For mit vedkommende virkede det som om, at hun gerne ville have det overstået så nemt så muligt. Kemien fejlede ikke noget, men hun skulle sådan lidt hele tiden mindes om hvorfor vi var der. Lidt for passiv til min smag, men andre kan jo have mere held/kemi med hende end mig. Jeg tænder nu på dybe kys og blow uden - det var vi ikke i nærheden af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej var forbi Gigi i sidste uge. Jeg vil så lige sige det var min anden gang med hende og begge gange var super jeg fik da en sutter uden gummi og en del kys fra hende tror bare vi have en god kimi med hinanden. 

Jeg vil helt sikker komme igen (: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...