Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Århus, Jordbrovej - den på hjørnet

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Intet link, og telefonnummeret fik jeg ikke skrevet ned. Men hun hedder Nan.

Egentlig ville jeg besøge Arisa, men endnu engang kunne jeg ikke komme i kontakt med hende. Tisha tog heller ikke telefonen, og Appel var fuldt booket. 

Af uransagelige årsager endte jeg på Jordbrovej. Længe vaklede jeg mellem Jailak eller den i kælderen på hjørnet. Havde jeg læst anmeldelserne af Anna hos Jailak var valget faldet på hende. Nu valgte jeg at satse på hjørnet.

En lidt ældre thai med lidt rigelig kropsfylde åbnede. Håbede at det var en lidt fiksere model der skulle massere men det var det ikke. Nå men ok, en god massage går man forkert af, og kroppen var fyldt godt op med myoser og andre gebrækkerligheder. 

Hun gav en virkelig god massage, hård og på de helt rigtige steder. Masser af opmærksomhed på overgangen mellem ryg og lår og hvad der nu ellers hænger ud der. 

Da jeg var væltet rundt på skjoldet kom spørgsmålet. Jeg valgte en blow. Rendejernet var endnu lidt slattent, men med den lækreste langsomme massage rundt om den og lidt på den, fik hun den hurtigt gjort klar. Og så kom det mest forrygende bløde, varme og langsomme blow jeg længe har fået. Undervejs røg hendes tøj også, og bortset fra en del mave er hun faktisk ret pæn. 

Ikke én gang kom hendes tænder i kontakt med glans. Det var lutter fryd og nydelse, som hun trak pænt ud, indtil jeg kom i en dyb orgasme. Hun gjorde mig helt færdig, og så helt glad ud. 

Glad var jeg også, og kroppen har det fantastisk. Hvis jeg atter får lyst til kanon massage og penis forkælelse, med blow, så tror jeg sørme det bliver hende igen. Hun er meget dygtig, og kender mange triggerpunkter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
sleipnir skrev, for 19 minutter siden:

Lyder fantastisk, må jeg spørge hvad du gav for den omgang? 

Samme som alle andre steder - 800

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
thomas 123 skrev, for 16 minutter siden:

du kan få det alle steder også her til 500 kr 

for en times massage og hj ... 

fuldpakke kan du få til 600 kr for short time uden massage ...30 min sjov ... 

Prøv lige at læs mit indlæg igen. Jeg gik ikke efter en hurtig omgang. 

I øvrigt går jeg ikke så meget op i priser som du åbenbart gør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Prøv lige at læs mit indlæg igen. Jeg gik ikke efter en hurtig omgang. 

I øvrigt går jeg ikke så meget op i priser som du åbenbart gør. 

du behøver slet ikke svare mig... du er ligegyldigt !

men åbentbart kan du ikke læse, for jeg skriver også for en times massage og hj ....

og jeg er godt klar over at gamle tykke mænd har brug for lang tid til at få den op ... :)) 555

det her var et svar til Sliepnir ... hvad han og alle os andre kan få det til .... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altid en fornøjelse at læse dine anmeldelser og nogen gange er det godt vi bliver presset til nye græsgange, selv om Tisha og Arisa er fine aktører.

Man kan nemt forfalde til at tro sex er den bedste løsning, men en god massage og efterfølgende veludført blowjob kan også noget :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Intet link, og telefonnummeret fik jeg ikke skrevet ned. Men hun hedder Nan.

Egentlig ville jeg besøge Arisa, men endnu engang kunne jeg ikke komme i kontakt med hende. Tisha tog heller ikke telefonen, og Appel var fuldt booket. 

Af uransagelige årsager endte jeg på Jordbrovej. Længe vaklede jeg mellem Jailak eller den i kælderen på hjørnet. Havde jeg læst anmeldelserne af Anna hos Jailak var valget faldet på hende. Nu valgte jeg at satse på hjørnet.

En lidt ældre thai med lidt rigelig kropsfylde åbnede. Håbede at det var en lidt fiksere model der skulle massere men det var det ikke. Nå men ok, en god massage går man forkert af, og kroppen var fyldt godt op med myoser og andre gebrækkerligheder. 

Hun gav en virkelig god massage, hård og på de helt rigtige steder. Masser af opmærksomhed på overgangen mellem ryg og lår og hvad der nu ellers hænger ud der. 

Da jeg var væltet rundt på skjoldet kom spørgsmålet. Jeg valgte en blow. Rendejernet var endnu lidt slattent, men med den lækreste langsomme massage rundt om den og lidt på den, fik hun den hurtigt gjort klar. Og så kom det mest forrygende bløde, varme og langsomme blow jeg længe har fået. Undervejs røg hendes tøj også, og bortset fra en del mave er hun faktisk ret pæn. 

Ikke én gang kom hendes tænder i kontakt med glans. Det var lutter fryd og nydelse, som hun trak pænt ud, indtil jeg kom i en dyb orgasme. Hun gjorde mig helt færdig, og så helt glad ud. 

Glad var jeg også, og kroppen har det fantastisk. Hvis jeg atter får lyst til kanon massage og penis forkælelse, med blow, så tror jeg sørme det bliver hende igen. Hun er meget dygtig, og kender mange triggerpunkter. 

Hvad er der blevet af hende som havde forretningen på den adresse for et par år siden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 10 timer siden:

du kan få det alle steder også her til 500 kr 

for en times massage og hj ... 

fuldpakke kan du få til 600 kr for short time uden massage ...30 min sjov ... 

Kan du nævne steder i aarhus hvor man kan få til disse priser. Er ny mht thai massage og det ville være rart med viden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr.Djurs skrev, for 8 timer siden:

Hvad er der blevet af hende som havde forretningen på den adresse for et par år siden?

Ved det ikke. Nan er vist ikke ejeren, blot afløser, fri fugl, som jeg forstod det. 

For et par måneder siden talte jeg med en ung pige på stedet som sagde at hun var ejeren. Fik ikke hendes navn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jensbager1 skrev, for 5 timer siden:

Kan du nævne steder i aarhus hvor man kan få til disse priser. Er ny mht thai massage og det ville være rart med viden

Du kan få 1 times massage og et HJ for 5-600 de fleste steder. 

! time med massage og blow ligger normalt på 800. 

Men så er der også ofte muligheden for at få 1/2 time uden ret meget massage til lavere pris. Jeg synes det er for stressende og indholdsløst bare at komme ind i klinikken i 15-30 minutter for at få en udløsning. Det virker på tom på mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...