Hop til indhold

Daria..... B2B. Med cocktail 1000

Featured Replies

Skrevet

Addressen er kendt som LB sted, så ....?  kender ikke ( pigen ) ;)

Skrevet
butterfly skrev, for 57 minutter siden:

Addressen er kendt som LB sted, så ....?  kender ikke ( pigen ) ;)

Kender ikke adressen så ved derfor heller ikke at det er et kendt LB sted - men jeg har truffet pigen andetsteds i byen og er ikke i tvivl om at der er mere Boy end Lady...

Ikke fordi der er noget galt med det, har selv været sammen med flere ombyggere til stor fornøjelse men hende her forekom mig meget Boy.

Skrevet
Tatra skrev, for 47 minutter siden:

Kender ikke adressen så ved derfor heller ikke at det er et kendt LB sted - men jeg har truffet pigen andetsteds i byen og er ikke i tvivl om at der er mere Boy end Lady...

Ikke fordi der er noget galt med det, har selv været sammen med flere ombyggere til stor fornøjelse men hende her forekom mig meget Boy.

Ok, så man skal ikke blive helt overrasket hvis der er mere end en prostata i lokalet, ved et besøg ............ 

Skrevet
Gammel rotte skrev, Lige nu:

Skal lige være sikker på at jeg forstår. Mener I at hende på billedet er en ladyboy?

Sålænge man ikke har været i bukserne på ham/hende er det jo ikke til at sige med sikkerhed, men han/hun forekommer i alt fald meget maskulin at se på på et par meters afstand.

Skrevet

Du kan jo tag en for holdet :P

Hvis der ikke er håndtag,  så har høm nok været hos kirurgen i BKK :rolleyes:

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 4 timer siden:

Skal lige være sikker på at jeg forstår. Mener I at hende på billedet er en ladyboy?

100 % ladyboy, kender ikke stedet hvor hun er nu, men kender hende fra den gang hbor hun var hos Taastrup Thai massage

Skrevet

Hun var hos Crystal wellness på et tidspunkt, der er ingen tap dernede, fik en nøgen oil massage med BJ af hendes dengang.

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 22 timer siden:

ok, og tak Banditpåtur. Er hun et besøg værd??

Kender hende ikke på den måde, ved bare hun er en “ ombygger “ 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.