Hop til indhold
Guest Onkel Reje

Daria..... B2B. Med cocktail 1000

Recommended Posts

Guest Tatra
butterfly skrev, for 57 minutter siden:

Addressen er kendt som LB sted, så ....?  kender ikke ( pigen ) ;)

Kender ikke adressen så ved derfor heller ikke at det er et kendt LB sted - men jeg har truffet pigen andetsteds i byen og er ikke i tvivl om at der er mere Boy end Lady...

Ikke fordi der er noget galt med det, har selv været sammen med flere ombyggere til stor fornøjelse men hende her forekom mig meget Boy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Tatra skrev, for 47 minutter siden:

Kender ikke adressen så ved derfor heller ikke at det er et kendt LB sted - men jeg har truffet pigen andetsteds i byen og er ikke i tvivl om at der er mere Boy end Lady...

Ikke fordi der er noget galt med det, har selv været sammen med flere ombyggere til stor fornøjelse men hende her forekom mig meget Boy.

Ok, så man skal ikke blive helt overrasket hvis der er mere end en prostata i lokalet, ved et besøg ............ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Gammel rotte skrev, Lige nu:

Skal lige være sikker på at jeg forstår. Mener I at hende på billedet er en ladyboy?

Sålænge man ikke har været i bukserne på ham/hende er det jo ikke til at sige med sikkerhed, men han/hun forekommer i alt fald meget maskulin at se på på et par meters afstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 4 timer siden:

Skal lige være sikker på at jeg forstår. Mener I at hende på billedet er en ladyboy?

100 % ladyboy, kender ikke stedet hvor hun er nu, men kender hende fra den gang hbor hun var hos Taastrup Thai massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...