Hop til indhold
grandemarco

Katalina, Holbæk

Recommended Posts

Jeg havde et ærinde på Sjælland og besluttede i den forbindelse at forsøde tilværelsen lidt. Valget faldt på Katalina, der dels så godt ud på billederne, dels var i nærheden. Fik hurtigt en aftale i stand via sms og kørte i retning af den opgivne adresse.

Hun var klar til den aftalte tid. Men det var jeg så til gengæld ikke længere. Den unge smukke ts på billederne findes ikke rigtig mere. Jeg vil ikke sige, at det ikke er hende på billederne, men de er bare meget gamle. Sandheden er en helt anden i dag. Jeg gjorde det klart for hende, at der ikke var overensstemmelse mellem den lovede vare og det som stod foran mig. Så skal jeg love for at jeg fik både skæld ud og blev nærmest smidt ud. Det havde jeg det nu fint med. Efterfølgende fik jeg et par knapt så venlige sms'er fra hende, men mon ikke jeg overlever. 

Efter at have læst anmeldelserne på shemalewiki igennem er jeg temmelig overbevist om, at det er hende selv eller en bekendt, der har skrevet dem. Jeg har svært ved at genkende den person jeg så i de billedskønne beskrivelser af hende.

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4694&lan=da

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...