Hop til indhold
dontfuckingmailme

Esmeralda, Odense C

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/244979

Jeg var på besøg på skt. Jørgens gade hos denne midaldrende dame fra Sydamerika. Ikke den bedste oplevelse.
Hun garanterede på sms, at der ikke var nogle extras, at alt hvad der stod i annoncen var ting hun gjorde. Vel ankommet, møder jeg en lidt overvægtig latina kvinde på 40 +, med store bryster og en større bagdel. Beder om det vi havde aftalt, hun fortæller at det koster 800 oven i. Så 800 for en halv time, og 800 mere for det vi havde diskuteret i telefonen. Jeg bakker lidt og beslutter mig for en quickie uden extras. Helt okay, hun var for tyk til at kunne ride en, men hun fik mig da til at komme efter lidt besvær.

Stol ikke på annoncen, den er fuld af løgn. Hun sælger blow uden, med cim for 200 extra, og det er vist det. 

Efter seancen spurgte jeg ind til hvorfor det dog var så dyrt med det vi havde snakket om, og hun forklarede at hun ikke kunne lide det. Så spørger jeg hvorfor det så står i annoncen, hun smiler og ler lidt og så blev der ikke snakket mere om det :( .

Hun har et venligt væsen og er ikke berøringsangst, men det er så også det mest positive jeg kan fortælle.
Jeg led meget af "buyer's remorse" da jeg et kvarter senere blev lukket ud og hun sagde "see you again soon, baby."

Nej, det tror jeg ikke vi gør. 


Esmerelda: 5/10 (billederne er mindst 10 år gamle)

Sexen: 5/10 (hun gav et okay handjob til sidst, og hun har fine evner til det franske).

Redigeret af dontfuckingmailme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...