Hop til indhold

Søgning på EG

Featured Replies

Skrevet

Hej, er jeg den eneste herinde, der finder det møj irreterende, at når man søger på annoncer herinde på EG, så sorters annoncerne i en ny rækkefølge efter klik på annonce. Det sker f.eks. ikke på AL... når man har sine søgefiltre sat op kan man i ro og mag klikke ind på de spændende annoncer og gå tilbage til listen, som er indtakt.

Det ville være et kæmpe plus herinde på EG og annoncørerne må da også se det som en fordel.

Hilsen Hans

Skrevet

Brug evt. i stedet at højreklikke og vælge 'Åbn link i en ny fane' hvis du f.eks. bruger Google Chrome på en bærbar.

AL og EG er meget forskellige på det her punkt. Jeg kan desværre ikke udtale mig om der bliver ændret på den måde det virker i dag på EG.

Skrevet

Takker, det virker ok men ikke optimalt. Håber at EG vil overveje søgefunktionen en gang til. :)

Hans

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.