Guest Thai-fan72 Skrevet 25. September, 2019 Er der nogen der har været her for nylig? https://annoncelight.dk/showad/254277 -og kan fortælle lidt om pigen (damen om man vil)? Ved godt det kun er til en håndruller, men er hun nydelig nok af sin alder? TF72 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 90 Skrevet 25. September, 2019 Damen er nok den rette beskrivelse. Hun er ca midt 50 lidt kraftig og med store bryster som må berøres ved afslutningen. Massagen er virkelig god ,hun kan sit kram. Stedet er lidt lille men pænt og rent. En god oplevelse men tror ikke jeg kører den lange vej til hende igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 25. September, 2019 jalokin71 skrev, for 2 timer siden: Damen er nok den rette beskrivelse. Hun er ca midt 50 lidt kraftig og med store bryster som må berøres ved afslutningen. Massagen er virkelig god ,hun kan sit kram. Stedet er lidt lille men pænt og rent. En god oplevelse men tror ikke jeg kører den lange vej til hende igen Tak for info Tror jeg bliver i Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1855 Skrevet 26. September, 2019 jalokin71 skrev, den 25.9.2019 at 14:54: Damen er nok den rette beskrivelse. Hun er ca midt 50 lidt kraftig og med store bryster som må berøres ved afslutningen. Massagen er virkelig god ,hun kan sit kram. Stedet er lidt lille men pænt og rent. En god oplevelse men tror ikke jeg kører den lange vej til hende igen Hvor langt fra Slagelse cirka? Er hun topløs ved afslutningen, så man kan se og rører? Tak for beretningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 26. September, 2019 KnudSan skrev, for 5 minutter siden: Hvor langt fra Slagelse cirka? Er hun topløs ved afslutningen, så man kan se og rører? Tak for beretningen. Har du overhovedet læst det indlæg du citerer Det var da et af de sjoveste spørgsmål jeg har set i min karriere herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1855 Skrevet 26. September, 2019 Thai-fan72 skrev, for 2 minutter siden: Har du overhovedet læst det indlæg du citerer Det var da et af de sjoveste spørgsmål jeg har set i min karriere herinde. Altid rart med sjov Jeg har læst indlæg. Synes da det er relevant at spørge til afstand. Synes også det er værd at vide om berøring bare er op under blusen? Derfor jeg citerer indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 90 Skrevet 26. September, 2019 Hun er topløs under afslutningen ,hvis hun boede tættere på ville jeg nok komme forbi til massagen. Men 90 min i bil er lidt for meget 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2564 Skrevet 26. September, 2019 Det kunne lyde som om det var køreturen værd fra Køge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 27. September, 2019 havde det ikke været pga afstanden. havde jeg besøgt gitte langt flere gange, end de 5-6 gange det er blevet til. hun sætter en ære i at udføre en behandling, man kun kan være tilfreds med. prisen 500 kr for 45 min massage+handjob - med varm olie fra start af. den kunne godt være højere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg