Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg endelig besøgt hende; Julia.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=638

Jeg blev virkelig tændt af at hun kun er 151 cm høj. Det er den laveste pige jeg nogensinde har prøvet. Hun har virkelig en smuk krop med dejlige bryster og en stram numse, og selvfølgelig et smukt ansigt. Jeg besøgte hende i dag og fik et dejligt knald for 600 ,-

Hun var smilende og rar at være sammen med. Efter jeg betalte hende smuttede hun og kom tilbage efter 2 min. Vi begyndte med at kysse og kramme stående, mens vi rørte ved hinandens krop. Jeg slikkede hende på halsen, på brysterne og flere steder på hendes krop. Jeg lagde mig på rykken på sengen og fik gummiet på. Vi bollede i flere stillinger. Først red hun på mig, derefter missionær stilling; lidt doggystyle og til sidst igen missionær. Den sidste missionær var så kanon dejlig. Jeg holdt virkelig hende godt tæt på mig og bankede min kølle oppe i hendes stramme mis. Jeg følte hun virkelig nød det og hun holdt fast om mig, mens hun også små smækkede mig på ballerne. Jeg afsluttede ved at hårdt kneppe hende i denne stilling indtil jeg kom oppe i hende, med gummiet på selvfølgelig.

Jeg anbefaler Julia, hvis du gerne vil prøve noget nyt. Der er ikke så mange piger på 151 cm høj i denne branche. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er en sand perle der ikke kan besøges ofte nok. :D

hørt!!!

Helt utrolig sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...