Hop til indhold

Anna Jailak massage WAUW

Featured Replies

Skrevet

Var lige en smut forbi jailak og der blev jeg mødt af en total charmerende og glad pige hun ser så også hammer godt ud. 

Bestilte 60 min fp og må bare sige fuck hun er nice og kan det hele også massage er tip top.

Hun skal snart besøges igen.

Skrevet
dickens skrev, for 32 minutter siden:

Var lige en smut forbi jailak og der blev jeg mødt af en total charmerende og glad pige hun ser så også hammer godt ud. 

Bestilte 60 min fp og må bare sige fuck hun er nice og kan det hele også massage er tip top.

Hvilken Jailak besøgte du? 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

Hvilken Jailak besøgte du? 

Den i aarhus

Skrevet
dickens skrev, for 18 timer siden:

Ta'r hun den sædvanlige Århus-Pris - kr 1000 for FP - 1 time

Skrevet
  • Author

Gav 1200 hvilket jeg egentlig syntes de fleste tager.

Skrevet

Så hende deroppe i sidste uge. Hende vil jeg gerne stifte bekendtskab med. Det jeg så var nok til at vække min nysgerrighed  

8000

Redigeret af 8000

Skrevet
8000 skrev, for 7 timer siden:

Så hende deroppe i sidste uge. Hende vil jeg gerne stifte bekendtskab med. Det jeg så var nok til at vække min nysgerrighed  

8000

Husk en lille anmeldelse.

Skrevet
  • Author

Så var jeg lige oppe og tjekke om det nu kunne blive endnu et super besøg og ja faktisk var det endnu bedre anden gang shiit en sutter hun startede med og derefter fik hun da bare den helt store tur damm det var lækkert og så efterfølgende massage.

Redigeret af dickens

Skrevet

Link ?

Skrevet
Tsunami skrev, for 9 timer siden:

Link ?

I den annonce Thong (Jailak) bruger, er der ej billeder af pigerne, kun af lokalerne 

• 2 weeks later...
Skrevet

SUPER godt besøg ved Anna - vi var ikke kommet langt med massagen, før vi gik over i "FP"....MEGA godt....lækker pige, med små naturlige bryster, og en flot krop....dejlig sex, og bagefter dejlig afslappende massage.... god tid, snak og kram.... dejlig pige... TUMPS UP ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.