Hop til indhold
dickens

Anna Jailak massage WAUW

Recommended Posts

Var lige en smut forbi jailak og der blev jeg mødt af en total charmerende og glad pige hun ser så også hammer godt ud. 

Bestilte 60 min fp og må bare sige fuck hun er nice og kan det hele også massage er tip top.

Hun skal snart besøges igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 32 minutter siden:

Var lige en smut forbi jailak og der blev jeg mødt af en total charmerende og glad pige hun ser så også hammer godt ud. 

Bestilte 60 min fp og må bare sige fuck hun er nice og kan det hele også massage er tip top.

Hvilken Jailak besøgte du? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dickens skrev, for 18 timer siden:

Ta'r hun den sædvanlige Århus-Pris - kr 1000 for FP - 1 time

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så hende deroppe i sidste uge. Hende vil jeg gerne stifte bekendtskab med. Det jeg så var nok til at vække min nysgerrighed  

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
8000 skrev, for 7 timer siden:

Så hende deroppe i sidste uge. Hende vil jeg gerne stifte bekendtskab med. Det jeg så var nok til at vække min nysgerrighed  

8000

Husk en lille anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var jeg lige oppe og tjekke om det nu kunne blive endnu et super besøg og ja faktisk var det endnu bedre anden gang shiit en sutter hun startede med og derefter fik hun da bare den helt store tur damm det var lækkert og så efterfølgende massage.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Tsunami skrev, for 9 timer siden:

Link ?

I den annonce Thong (Jailak) bruger, er der ej billeder af pigerne, kun af lokalerne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tsunami

SUPER godt besøg ved Anna - vi var ikke kommet langt med massagen, før vi gik over i "FP"....MEGA godt....lækker pige, med små naturlige bryster, og en flot krop....dejlig sex, og bagefter dejlig afslappende massage.... god tid, snak og kram.... dejlig pige... TUMPS UP ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...