Hop til indhold
Guest stump

Sexkøberens 10 bud!

Recommended Posts

Guest stump

Hejsa. Jeg har jo selv nogle erfaringer med at købe sex, og ja, det handler meget om de samme "udfordringer", uanset hvor på kloden man gør det. Vi er nogle som måske bare køber sex, som det naturligste i verden.

Mens det for andre er lidt mere udfordrende. Måske er det første gang det skal prøves. Hvis man tør. Måske har man haft dårlige erfaringer.

Uanset hvilken indfalsvinkel man har til købesex, kan man måske få lidt ud af mine bud på "Sexkøberens 10 bud". Og de kan jo rettes til hen ad vejen, i samme tempo som eventuelle guldkorn måtte ankomme.

http://thailandidanmark.blogspot.com/2013/02/sex-kberens-10-bud.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Jeg har jo selv nogle erfaringer med at købe sex, og ja, det handler meget om de samme "udfordringer", uanset hvor på kloden man gør det. Vi er nogle som måske bare køber sex, som det naturligste i verden.

Mens det for andre er lidt mere udfordrende. Måske er det første gang det skal prøves. Hvis man tør. Måske har man haft dårlige erfaringer.

Uanset hvilken indfalsvinkel man har til købesex, kan man måske få lidt ud af mine bud på "Sexkøberens 10 bud". Og de kan jo rettes til hen ad vejen, i samme tempo som eventuelle guldkorn måtte ankomme.

http://thailandidanmark.blogspot.com/2013/02/sex-kberens-10-bud.html

Et rigtig godt indlæg, tak for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

# Stump

Fin vejledning, som jeg i det store og hele kan nikke genkendende til.

Kunne måske ønske mig et bud omkring mavefornemmelse, alarmklokker og det at vende i døren og gå/ sende pigen afsted uden handel.

Og så en ting, jeg bare må af med, for helvede, hvor din hp mangler et generelt makeover, både hvad angår farver, layout og navigeringsmuligheder. Jeg får simpelthen hovedpine af at læse på den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

# Stump

Fin vejledning, som jeg i det store og hele kan nikke genkendende til.

Kunne måske ønske mig et bud omkring mavefornemmelse, alarmklokker og det at vende i døren og gå/ sende pigen afsted uden handel.

Og så en ting, jeg bare må af med, for helvede, hvor din hp mangler et generelt makeover, både hvad angår farver, layout og navigeringsmuligheder. Jeg får simpelthen hovedpine af at læse på den.

Hej Onslow. Tak for tipsene. Dem kigger jeg på i morgen.

Den blog jeg bruger, det har aldrig været meningen, at jeg ville forsøge at lave noget avanceret, som eksempelvis EroGuide, og som skulle konkurrere med EO eller andre af de store sider.

Jeg er gæst her hos Eroguide, og vil helst ikke diskutere min blog her hos EG. Jeg har sendt dig en PB. Håber at vi kan tage snakken om blogs der ;)

God weekend til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...