Hop til indhold

Recommended Posts

Åhh hvor jeg bare elsker posts med 1 indlæg som anmeldelse af GP :P Og bare lige for at sætte prikken over I´et er det super fedt hun skriver real pictures. Don't using fake pictures i profilen og så er der ikke nogen billeder :P Ja så kan de da per difination da selfølgeligt aldrig blive fake :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det jo ærgeligt for dig at jeg var ib en betalende kunde, som først fandt siden idag,var der mere du ville med dine fordomme? Udover det skulle jeg måske habe brugt artiklen fra annoncelight, men i og med det vel er konkurrerende sider går jeg ikke udfra det er tilladt.

Et godt råd: lad vær med at være flabet.

 

Vend gerne tilbage med en undskyldning når du en gang er klar er til det.

Godnat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jsj14 skrev, for 20 minutter siden:

Udover det skulle jeg måske habe brugt artiklen fra annoncelight, men i og med det vel er konkurrerende sider går jeg ikke udfra det er tilladt.

 

Hmm.. Det forstår jeg simpelthen ikke... :blink:

Vi andre linker sq da til den eller flere sider hvor vi gar set GP'en.. Så hvorfor sku det ikke være tilladt????????????? :blink:

Jsj14 skrev, for 23 minutter siden:

 

 

Vend gerne tilbage med en undskyldning når du en gang er klar er til det.

Godnat.

En undskyldning????????? Det er bare en generel skeptis vi gamle garvede brugere har. Så en undskyldning er vidst ikke nødvendig. 

Og godnat til dig også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 10 minutter siden:

Hmm.. Det forstår jeg simpelthen ikke... :blink:

Vi andre linker sq da til den eller flere sider hvor vi gar set GP'en.. Så hvorfor sku det ikke være tilladt????????????? :blink:

En undskyldning????????? Det er bare en generel skeptis vi gamle garvede brugere har. Så en undskyldning er vidst ikke nødvendig. 

Og godnat til dig også. 

Er man garvet med 4 måneder på bagen? Nej vel.

Han skal unskylde for beskyld.inger der ikke er rigtige.

Sidst men ikke mindst, hvis du læste indlægget, står der at jeg aldrig har set den her side før i dag, hvorfor jeg kun ka forvente at regler fra andre offenlige forum også kanvære gældende her, hvilket garvede brugere af andre forum ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jsj14 skrev, for 6 timer siden:

Er man garvet med 4 måneder på bagen? Nej vel.

Han skal unskylde for beskyld.inger der ikke er rigtige.

Sidst men ikke mindst, hvis du læste indlægget, står der at jeg aldrig har set den her side før i dag, hvorfor jeg kun ka forvente at regler fra andre offenlige forum også kanvære gældende her, hvilket garvede brugere af andre forum ved.

Ret overbevist om at @Varmemester hentydede til sig selv at også han ville have sin skepsis ved en anmeldelse som den allerførste post en profil laver. Derudover overser du fuldkommen min hovedpointe i min post at "GP" reklamere højt og helligt med at have ægte billeder og så findes der ikke et eneste billede i annoncen. Det er sku da humor for sig selv :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jsj14 der er bare nogle ting jeg vælger ikke at kommentere på. Oooooog så ikke alligevel.. FOR, når du vælger at lave en anmeldelse og PRÆCIST ved hvor den skal placeres i det her forum. Så må du under alle omstændigheder ha læst andre anmeldelser INDEN du vælger at lave dit. Ergo kan du også se at der er linket til andre sites.

@GenerationX ja lidt fjollet at skrive at billederne 100% er a hende når der ikke er nogle.. :lol:

@Jsj14 og så vælger jeg nu ikke at kommentere mere på denne sag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver tydeligt at jeg ikke har set den her side før, hvor svært er det lige at se.

Det er godt at se i kan danse rundt om de ting jeg skriver for så at tage ting ud af kontekst, og nej jeg har aldrig læst en tråd her før, hvilket jeg heller ikke kommer til, det var udelukkende en tjeneste jeg gjorde pigen efter hun spurgte mig.

Sååååååååååååååååååååå

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...