Erik52 2 Skrevet 24. September, 2019 Er der nogen som har besøgt denne Thai pige i Aalborg og kan fortælle lidt om hende https://annoncelight.dk/showad/281557 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Magoo Skrevet 25. September, 2019 Har besøgt hende for nogen dage siden,og det bliver første og sidste gang efter.massagen var noget hun nok havde set på you tube ikke noget man kan kalde thaimassage. Og da tid var til sex følte det bare som det var noget hun skulle ha overstået,ingen indlevning nærmest som at kneppe en dukke. ikke min kop te elsker kvinder der viser de de er liderlig og vil give dig en god oplevelse.ikke hvad jeg fik der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erik52 2 Skrevet 25. September, 2019 Det lyder ikke særlig godt, mange tak for svar Magoo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abdane 20 Skrevet 27. September, 2019 Jeg har også besøgt hende. Massagen var knap nok middelmådig, men desserten endte med at blive god. Det er rigtigt, at hun prøver at holde en distance, men den forsvandt efter, at jeg fik fyret godt og grundigt op under hende. Billederne er af hende. Jeg agter at besøge hende igen for at se om hun fortsætter hvor hun slap sidste gang . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg