Aarhusbanditten 516 Skrevet 24. September, 2019 Netop hjemkommet efter mit seneste (og 3. Besøg) hos Amy..., som jeg skriver i overskriften, er hun for mig mit sikre valg, efter jeg i sidste uge lige var ved en GP andet sted i byen. https://annoncelight.dk/showad/229074 Amy kommer ind, i ført en kjole som kunne begå sig på den røde løber i Cannes, og hun smiler hele vejen hen til mig; og vi mødes et i dejligt gensynskys....., vi kysser og krammer, hvorefter hun vender ryggen til mig, så jeg kan mærke hendes dejlige former, hun gnider hendes lækre røv med mine bukser og jeg er helt paralyseret, mit blik er kun på hendes bagdel, griner..., alt i mens hun ville have mig til at åbne kjolens lynlås:-) , Under kjolen kommer Amys fantastiske krop til syne, hendes bryster kysses, stjernen slikkes mens hun frækt stritter med måsen......, nå må ud af tøjet, og bliver trykket tilbage i stolen, og siddende på kanten af den, får pikken den første og dejlige slikketur..., den er hård på stedet og jeg er så tændt...... Vi fortsætter i sengen, hvor der slikkes pik, boller, gensidig osv., alt sammen bare med til at min liderlighed vokser og vokser, spændingen bygges op og tror jeg får fremstammet, at jeg ville ønske jeg kunne være sammen med hende hver eneste dag, og i det øjeblik havde jeg giftet mig med hende på stedet....... Gummi på og vi når alle stillinger inden jeg kommer oppe i hende i missionæren og vi klasker sammen i væde intense kys......, hold nu op for en tur...., jeg var lykkelig i det øjeblik, sikke en kvinde:-) Hun fjerner gummi, tører mig af, bøde tørt og vådt, og da hin er færdig får pikken et dejligt kys med ordene “he is all clean”....., Amy er smuk, billeder passer, men hendes passion, service og frækhed er helt enestående (som anden herinde ligeledes har berettet)....., så ja for mig dejligt at komme “hjem” til det sikre valg (for mig). God aften derude, hilsen en glad bandit;-) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads73 284 Skrevet 24. September, 2019 Tak for en god anmeldelse. Jeg for sku helt lyst til at starte bilen bare for at lyne den kjole ned. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 103 Skrevet 26. September, 2019 Husker jeg helt forkert, eller har hun ikke kaldt sig Victoria før? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 233 Skrevet 26. September, 2019 DaJe8000 skrev, for 3 minutter siden: Husker jeg helt forkert, eller har hun ikke kaldt sig Victoria før? Engtoften har en Victoria, men det er ikke hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 103 Skrevet 26. September, 2019 BrandMand09 skrev, 1 time siden: Engtoften har en Victoria, men det er ikke hende. Det kan jeg da egentligt godt se nu. Jeg troede bare at Victoria havde nye billeder, men kan da godt se at det er en helt anden brunette... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg