Hop til indhold
Guest Hybris

Tenderflirt.dk .... ren fup og fidus ....

Recommended Posts

Guest Hybris

Kære venner / ligesindede

Jeg fik den ide, at jeg ville prøve den her side Tinder (tror jeg den hedder !).

Jeg kunne ikke finde siden inde på nettet, men stødte i samme forbindelse på siden Tenderflirt.dk og den røg jeg på. Der skulle jo ske noget.

Desværre. For det er det rene fup og fidus, ligesom de allerfleste andre Datingsider, hvor man godtroende hopper på "limpinden", bliver lænset for penge, for så til sidst at se skuffelsen i øjnene.

Bevares der er kun tale om kr. 359,00 så det kommer jeg nok over.

Men det er hele deres set up og måden de agerer på, der irriterer mig grænseløst. Sugardaters f.eks. kan man tage og føle på, for her får man "gevinst", hvis man gør en aktiv indsat.

Men Tenderflirt.dk derimod. Det er kun skabt for at narre pengene fra os godtroende mænd. De sender f.eks. en besked om, at der er BESKED fra en given pige, som skulle holde til på sitet. Når man så spændt går ind for at læse beskeden fra pigen, er det noget gejl som Tenderflirt har sat i gang.

Så det bedste råd herfra: HOLD JER LANGT VÆK FRA TENDERFLIRT.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, 1 time siden:

Jeg fik den ide, at jeg ville prøve den her side Tinder (tror jeg den hedder !).

Jeg kunne ikke finde siden inde på nettet,

Tinder findes kun som app til smartphones/tablets.

Det er gratis, men mod betaling kan man få ekstra funktioner.

https://tinder.com

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...