Hop til indhold
mrev16

Advarsel mod GP i Aalborg. Pas på jer selv

Recommended Posts

Hejsa efter flere opfordringer fra andre brugere på baggrund af mit indlæg har jeg derfor valgt at give en anmeldelse herinde i dette forum:

Link til annoncen: https://annoncelight.dk/showad/277515
Jeg har før været sammen med denne GP et par gange, hvor det har fungeret problemfrit og det var rigtig god sex vi havde.
Men denne her gang, hvor det foregik hjemme hos hende gik det helt galt. Jeg ved ikke om det var fordi jeg var "på udebane" og hun derfor så sit snit til at lave det her nummer, eller om hun bare er ved at nå så langt ud, at hun er blevet desperat og utilregnelig..
Som sagt da jeg ankommer og giver hende pengene siger hun, at hun lige skal ind til naboen med pengene og at hun straks er tilbage.
Mens jeg sidder og venter i sofaen, lægger jeg mærke til at der ligger et par kanyler, en stor metalske og en masse kemiske rengøringsmidler rundt omkring. Det tyder altså på, at hun måske også har et misbrug af en art.
Efter ca 5 min får jeg så en SMS fra hende om, at  hun har taget røven på mig, og at jeg skal smutte ud af hendes lejlighed inden der kommer nogle og "hjælper" mig ud. Efter at have set de førnævnte ting rundt omkring i stuen, tænker jeg at det bare er med at komme ud i en fart, da jeg ikke gider risikerer mit helbred for blot 700kr.
Som i kan se i annoncelight annnoncen så stemmer nr overens med det på det nedenstående billede.
Så mit råd er derfor, at i skal holde jer fra hende - Eller i hvert fald lade være med at lave en aftale hjemme hos hende.
ero.thumb.png.84d9aa06c254db7274953478936351e5.png

Redigeret af mrev16

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Niceboner
Val Venis skrev, for 4 minutter siden:

Var det ikkeet eller andet bosted hun arbejdede fra. Find ud af hvad det hedder, og tip folkene bag om hvad hun laver. 

Og glem ikke, at nævne, at der er mistanke om, at hun tager stoffer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej allesammen.
Det lykkedes mig at komme i kontakt med hende og jeg mødtes med hende inde i byen I dag et relativt offentligt hvorefter vi fandt et lidt mere privat sted, hvor vi snakkede sammen under 4 øjne, hvad der var sket. Der er altså tale om, at hun var blevet presset af nogle knap så "rare" fyre som havde tvunget hende til at bedrage mig i går.
Hun var oprigtigt ked af det, rystede meget og tårerne løb ned af kinderne på hende. Der var altså tale om en helt knust ung pige, som virkelig er kommet ud i et hårdt miljø..
Hun tilbød mig de 700kr tilbage, men jeg takkede nej tak til dem, da der altså er tale om en person der virkelig har mere brug for de penge end jeg selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrev16 skrev, for 7 minutter siden:

Hej allesammen.
Det lykkedes mig at komme i kontakt med hende og jeg mødtes med hende inde i byen I dag et relativt offentligt hvorefter vi fandt et lidt mere privat sted, hvor vi snakkede sammen under 4 øjne, hvad der var sket. Der er altså tale om, at hun var blevet presset af nogle knap så "rare" fyre som havde tvunget hende til at bedrage mig i går.
Hun var oprigtigt ked af det, rystede meget og tårerne løb ned af kinderne på hende. Der var altså tale om en helt knust ung pige, som virkelig er kommet ud i et hårdt miljø..
Hun tilbød mig de 700kr tilbage, men jeg takkede nej tak til dem, da der altså er tale om en person der virkelig har mere brug for de penge end jeg selv.

Hvilken adresse skete svindel nummeret på? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...