Exhibben 3 Skrevet 24. September, 2019 Er ny her. Vil dog gerne prøve at anmelde med link. Hvordan gør man med en iPad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 24. September, 2019 Jeg bruger ikke iPad, men en Lenono-tablet. Der trykker jeg på selve linket, hvorefter der popper nogle ikoner op lige nedenunder. Bla. et med tre prikker formet som en trekant. Tryk på dette og tryk derefter på "til udklipsholder". Og indsæt det i din tekst. Ved ikke om det virker for en iPad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exhibben 3 Skrevet 24. September, 2019 Gerrard skrev, for 2 minutter siden: Jeg bruger ikke iPad, men en Lenono-tablet. Der trykker jeg på selve linket, hvorefter der popper nogle ikoner op lige nedenunder. Bla. et med tre prikker formet som en trekant. Tryk på dette og tryk derefter på "til udklipsholder". Og indsæt det i din tekst. Ved ikke om det virker for en iPad. Nej, ikke på en ipyt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exhibben 3 Skrevet 24. September, 2019 Troede bestemt jeg satte spørgsmålet under “hyggesnak”. Nogen der kan/vil flytte emnet derhen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 24. September, 2019 https://youtu.be/1f_rQoURsNg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 24. September, 2019 (edited) Exhibben skrev, for 4 minutter siden: Troede bestemt jeg satte spørgsmålet under “hyggesnak”. Nogen der kan/vil flytte emnet derhen ? Tryk på flaget til højre i indlægget og meld det til moderator. Vælg at få det flyttet. Redigeret 24. September, 2019 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4167 Skrevet 24. September, 2019 Du holder fingeren på linket. Du bliver spurgt om du vil vælge (aktuelt ord) eller vælge alt, hvilket du vælger. Derefter vælger du “kopier”. Endelig går du hen, hvor du vil have linket sat ind. Tryk på skærmen, når valgmuligheder kommer op, vælger du “sæt ind”. Det kan være lidt forskelligt fra browser til browser, men princippet er det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exhibben 3 Skrevet 24. September, 2019 warmgun skrev, for 50 minutter siden: Du holder fingeren på linket. Du bliver spurgt om du vil vælge (aktuelt ord) eller vælge alt, hvilket du vælger. Derefter vælger du “kopier”. Endelig går du hen, hvor du vil have linket sat ind. Tryk på skærmen, når valgmuligheder kommer op, vælger du “sæt ind”. Det kan være lidt forskelligt fra browser til browser, men princippet er det samme. Det dutter bare ikke. Det var en gudeskøn oplevelse med Chelly, jeg ville sætte op som nyt emne, bare for at prøve, men nu har jeg skrevet under Chelly-tråden og bedt moderator om at flytte dette her indlæg til et andet forum. Men tak alle I, der prøvede at hjælpe, det virker bare ikke på min iPad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 24. September, 2019 Exhibben skrev, for 6 minutter siden: det virker bare ikke på min iPad. Fulgte du videoen? Det du tager fejl af er at du siger "på iPad". Men det er delvist afgørende, hvilken browser du bruger. Her Safari: https://www.imore.com/how-quickly-copy-urls-search-and-visit-websites-safari-iphone-and-ipad#copy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 24. September, 2019 Tror metoden har ændret sig efter ios13. Jeg kan ihvertfald ikke indsætte sim jeg plejer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldguy49 269 Skrevet 25. September, 2019 eksisterer ipad endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 25. September, 2019 AlfaN skrev, for 10 timer siden: Tror metoden har ændret sig efter ios13. Jeg kan ihvertfald ikke indsætte sim jeg plejer. Jeg har også t device med iOS 13.1. Jeg kan uden problemer i både Safari og Chrome trykke og holde i adresselinjen, vælge at markere alt, vælge kopier. Derefter indsætte i editor med tryk og hold, vælge indsæt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 25. September, 2019 Bebop skrev, 1 time siden: Jeg har også t device med iOS 13.1. Jeg kan uden problemer i både Safari og Chrome trykke og holde i adresselinjen, vælge at markere alt, vælge kopier. Derefter indsætte i editor med tryk og hold, vælge indsæt. Jeg plejer ik at bruge editoren, men bare indsætte direkte i indlægget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 25. September, 2019 Exhibben skrev, for 22 timer siden: Er ny her. Vil dog gerne prøve at anmelde med link. Hvordan gør man med en iPad Når du står på den side du vil linke til trykker du på ikonet med en firkant med en pil op ad oppe i højre hjørne af skærmen. Herefter trykker du blot kopier. Herefter kan du indsætte linket ved at trykke på kædeikonet i menulinjen når du skriver indlægget og trykke på skærmen under punktet URL og vælge sæt ind og herefter trykke på indsæt i indlæg. Det virker i hvert fald for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 26. September, 2019 AlfaN skrev, for 22 timer siden: Jeg plejer ik at bruge editoren, men bare indsætte direkte i indlægget. Med "editoren" mener jeg fx skrivefeltet her på Eroguide, som jeg går ud fra du bruger. Beklager det forvirrende ordvalg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg