Hop til indhold
Konditoren

Pascha Club 11 - Köln

Recommended Posts

Efter en udemærket tur dagen før i Pascha Laufhaus, valgte mig og min kammi at prøve klubben på 11. etage:

http://www.pascha.de/DE/CLUB11

Indgangen er på siden af huset, så sparer man de 5 Euro i entre til Laufhaus. Prisen er 60 Euro, og så er der fri bar - læs ikke incl champagne til pigerne :-)

Stedet er meget fint. Bemandet garderobe, og stedet er åben 24/7. Så i teorien kan du være der i 24 timer, og drikke/spise løs, hvis du orker det. Et andet plus er, at de øl du får, er gode tyske flaskeøl, og altså ikke slatten fadøl. De er tilmed kolde :-)

Selve det sociale område med bar og pigerne, er 2 middelstore rum i forlængelse af hinanden. Der er en bar, og en stang til shows, samt sofaer og desmere.

På 11. Etage er der også en del bollerum, og vil sige, det er de flotteste jeg endnu har set. Meget flot indrettede og rene.

På 10. Etage er der så Wellness area. Her er der et bruserum med plads til adskillige personer på en gang, et stort boblebad med stor seng i hjørnet, et rum med 2-personers boblebad og seng, adskillige bollerum med hvert sit tema, og så et par rum med noget mere SM-præget udstyr.

Igen er det virkelig flot indrettet og rent.

Vi starter i baren denne Onsdag aften. Vi var forinden i hotelbaren, så på Hard Rock Cafe (igen :-) ) og så på Pascha Club. Der er ca 20 piger på arbejde da vi kommer (ca kl 22). Alle pigerne er af yngre afstamning, der er ikke nogle gamle slidte piger at se nogen steder. Kun et par garderobedamer ligger over de 30.

Det vi syntes var fedt var, at pigerne ikke er anmasende. Vi blev modtaget med smil, og vi fik lov lige at ankomme, og fik 5 minutter, hvorefter der kom et par piger over og snakkede. De to første var 2 fine rumænske piger i starten af tyverne, som vi snakkede lidt med. Næste besøg var også fra rumænien, og meget fine. Min var 21 og rigtig smuk, og min kammerat fik en 23 årig, også flot.

Vi var nu godt bedukkede, og der gik ca 10 minutter med snak, så røg vi i den store Jacusi alle 4. Der var god stemning, og pigerne var også veninder, så det var rigtig godt. Fælles bad inden også, og de to friske øl med til os uden vi bad om det - god service :-)

Jacusien var tom, så vi fik frisk vand i. Vi hoppede i og der blev grinet og skålet løs :-) Pigerne ville selvfølgelig gerne have haft champagne, som jo er det eneste de vil drikke sjovt nok :-) Men det var 180 Euro for en hel flaske, så det takkede vi nej til.

Det gik over i blowjobs til os, og efter ca 10 minutters fælles jacusi, listede min kammerat og hans pige ind i et andet bollerum. Jeg blev i jacusien med min, og nu kunne vi nyde hele badet for os selv - herligt :-)

Så ville jeg kneppe, og vi hoppede på sengen i hjørnet. Der blev lagt 2 rene håndklæder ud på sengen, så igen var der fin service og renlighed. Jeg kneppede hende bagfra, så fra siden, lidt missionær, op ad væggen, for at ende i en 69'er. Her kom jeg i munden på hende (med gummi).

Så lige en hurtig skyller af lillemanden, og tilbage i jacusien for at nusse-pille-snakke. Hun fortalte hun læser til læge, men hendes mor var død, så nu måtte hun selv tjene til studierne. Desuden var hun skilt og uden børn. Hendes ex kunne ikke nøjes med hende :-)

Vi får tøjet på igen, og jeg tjekker tiden. Der er gået 1 time og 20 min fra vi stod i bruseren, så det var fint. Vi havde bestilt en time til 120 euro, og med i den pris var også jacusien, så der er altså ikke tillæg for den service. Jeg gav glædeligt 30 euro i drikkepenge til hende, for hun havde virkelig leveret både i sengen og med service.

Vi kom op i baren igen, og vores to piger kom over til os igen og snakkede videre med os. De hentede igen øl, uden vi selv bad om det. De blev ca 30 min, hvorefter de satte sig op i baren igen til de andre piger.

Klokken var nu 02:00 og vi var godt stegte. Vi blev enige om, at 2. runde nok ikke ville give det helt store resultat for os, så vi sagde farvel.

Alt i alt en rigtig positiv oplevelse. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...