Hop til indhold

Recommended Posts

Endelig får jeg chancen for lidt fritid i trekantområdet. I morgen skal jeg til Fredericia. Derfor vil jeg gerne bede om hjælp til nye inspirationer. Udover de velanmeldte Anna og  Linda på det håbløst indiskrete Waree er der jo på AL kønne piger hos Chaba og Sumas. Sumas synes jeg at kunne huske lidt blandede anmeldelser fra. Chaba kender jeg ikke noget til. 

Jeg foretrækker Fredericia, men er ikke helt afvisende overfor en tur til Vejle eller Kolding.

Jeg har søgt her på siden, men det afhænger jo også af de piger der er der pt.

Ladyboys har ingen interesse.

Også prisniveau kan være en faktor for mig. Du er velkommen til at svare i  en PM hvis det af en eller anden grund er bedst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du helt sikkert skal kikke på Vejle. Der er toppen for tiden

S - ten- Beer - Rose - Kayla og Selena.

vil ikke prioritere dem. Kommer an på hvad du har lyst til :unsure:

god fornøjelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville gøre som ginne skriver. Vejle er et slaraffenland.

Sidst jeg forsøgte mig hos Sumas fik jeg at vide at massage var 500kr for en time.. Så var stilen lagt og hende jeg så havde ikke min interesse, så jeg listede af igen. Hos sumas er der også en ladyboy. Hen vil jeg helst undgå.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene Ginne og 8000. Beer er absolut i mine tanker - har været der før men ville helst blive i Fredericia. Og jeg tror også jeg afskriver sumas trods fine billeder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 1 minut siden:

Tak for svarene Ginne og 8000. Beer er absolut i mine tanker - har været der før men ville helst blive i Fredericia. Og jeg tror også jeg afskriver sumas trods fine billeder.

 

Hvis jeg skulle tage chancen i Fredericia. Ville jeg søge mod bjerggade,der har jeg heldig nogle gange.. Men ved ikke hvem der er der nu.Men du kan vel liste af igen. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 48 minutter siden:

Hvis jeg skulle tage chancen i Fredericia. Ville jeg søge mod bjerggade,der har jeg heldig nogle gange.. Men ved ikke hvem der er der nu.Men du kan vel liste af igen. 

8000

Har aldrig været i Bjergegade. Anna overfor Fakta er jeg fristet af trods silikone, men slet ikke fristet af at stå til offentlig beskuelse på fortovet. Det er en lidt intetsigende annonce. Tidl. tråde beskriver stedet som lidt nusset men det kan jo være blevet bedre. Hvad er prisniveauet?

 

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud over de nævnte steder, er der også Danmarksgade. Jeg har fået fp en gang der og det var fint. Lokalerne er rigtig fine og bad ligeså. 

Det skal dog også nævnes at jeg en gang er blevet brændt af på det sted. 

Lokaler er fine hos sumas, dog lidt køligt da jeg var der. Bad er tip top. Jeg fik rigtig fin behandling af Jasmin, men igen er der prisniveau og lidt trælse forsøg på mersalg. 

Linda og Anna er beskrevet af undertegnede og andre utallige gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige er hurtigt smut forbi Sumas. 
Var egentligt ude efter deres tilbud 1/2 times massage af to nøgne piger. 
Nå i dag var der så kun en shit happens så kunne jeg da tage en times FP med hende. 
Men mistede helt interessen da hun ville have 1500 kr.  

Der var heldigvis flere muligheder i byen så det blev det. 
Ville lige give hjemmebanen en chance det bliver nok svært at slå Vejle så næste tur bliver på udebane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har samme erfaring med Sumas, men har desværre også sagt ja til FP, og de levere bare overhoved ikke det der ligner varen, så det er i mine øjne spild af penge at sætte sine ben der, og det skal lige siges at det er ikke kun et enkelt forsøg, men har jo set der er forskellige peger, så har taget chancen et par gange, men nu gider jeg altså ikke bruge flere penge der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...