Hop til indhold
BB Man

Horsens: Hvem har friskt kendskab til de her to steder?

Recommended Posts

BB Man skrev, for 9 minutter siden:

Amaliegade 30

Vitus Berings Plads 2

På forhånd tak for reel info :)

Amailigade 30 sker der løbende udskiftning så det er vist mere held end forstand at vinde i lotteriet.

Vitus Berings Plads 2 er dårligt og der er stor risiko for at der er børn der løber rundt på bordellet.  I folkemunde kaldes Vitus Berings Plads noget er ikke er så pænt fordi der næsten altid er børn der.

Spar dine penge og køre til Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, for 1 minut siden:

Amailigade 30 sker der løbende udskiftning så det er vist mere held end forstand at vinde i lotteriet.

Vitus Berings Plads 2 er dårligt og der er stor risiko for at der er børn der løber rundt på bordellet.  I folkemunde kaldes Vitus Berings Plads noget er ikke er så pænt fordi der næsten altid er børn der.

Spar dine penge og køre til Vejle.

Ok, tak for info.

Jeg har for efterhånden et godt stykke tid siden været flere gange på Amaliegade, og en enkelt hos Thana's - med overvejende positive erfaringer. Jeg er dog altid forberedt på at sige pænt nej tak, hvis der er noget der virker utroværdigt eller på anden måde trækker for meget ned.

Til trods for at omgivelserne hos Thana's på Vitus Berings Plads var lidt kaotisk, var det en forrygende service for ret små penge. Jeg er dog ikke selv generet af at der er andre personer tæt på mens det står på, og jeg hverken så eller hørte børn der nede den gang jeg var der. Jeg ville blot høre om der har været nogen der (i virkeligheden), som kan sige noget om pigerne/damerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 1 time siden:

Ok, tak for info.

Jeg har for efterhånden et godt stykke tid siden været flere gange på Amaliegade, og en enkelt hos Thana's - med overvejende positive erfaringer. Jeg er dog altid forberedt på at sige pænt nej tak, hvis der er noget der virker utroværdigt eller på anden måde trækker for meget ned.

Til trods for at omgivelserne hos Thana's på Vitus Berings Plads var lidt kaotisk, var det en forrygende service for ret små penge. Jeg er dog ikke selv generet af at der er andre personer tæt på mens det står på, og jeg hverken så eller hørte børn der nede den gang jeg var der. Jeg ville blot høre om der har været nogen der (i virkeligheden), som kan sige noget om pigerne/damerne.

Øh hvorfor spørger du om de 2 steder når du selv har været der og har en mening??

Jeg syntes standarden er meget lav begge steder og børn er no go på bordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, for 1 minut siden:

Øh hvorfor spørger du om de 2 steder når du selv har været der og har en mening??

Jeg syntes standarden er meget lav begge steder og børn er no go på bordel.

Når jeg skriver "et godt stykke tid siden" så handler det om mindst et par år siden...

Og jeg bad ikke om en anmeldelse af den moralske standard, men om friske erfaringer ift. damerne.

Så når du skriver "synes standarden er meget lav", er det baseret på nylige vidnesbyrd via din fysiske optræden på de to steder, eller er det vage antagelser ud fra hvad andre har skrevet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 8 minutter siden:

Når jeg skriver "et godt stykke tid siden" så handler det om mindst et par år siden...

Og jeg bad ikke om en anmeldelse af den moralske standard, men om friske erfaringer ift. damerne.

Så når du skriver "synes standarden er meget lav", er det baseret på nylige vidnesbyrd via din fysiske optræden på de to steder, eller er det vage antagelser ud fra hvad andre har skrevet?

Jeg har selv oplevet begge steder for nyligt... Jeg fortrød begge besøg og har bestemt mig til at det er kun Vejle der tæller. Min viden er mindre end 14 dage gammel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...