Jyskpik 233 Skrevet 24. September, 2019 Hej er der nogen der har været der for nylig og kan fortælle om hvem der giver massage og hvilke ydelser der tilbydes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fatman Skrevet 17. Oktober, 2019 Kan dét virkelig passe at der ikke er nogen der ved om hvem der giver massage hos Suree Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 17. Oktober, 2019 Fatman skrev, for 14 minutter siden: Kan dét virkelig passe at der ikke er nogen der ved om hvem der giver massage hos Suree Suree er lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fatman Skrevet 17. Oktober, 2019 Dét forstår jeg ikke, kørte forbi idag og så skiltet for Oriental massage stå på fortovet, som dét plejer. Er der kommet en ny ejer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 17. Oktober, 2019 Det var hende der havde Suree der nu har Oriental massage, jeg har været der for nyligt og fået massage, men det var ikke Suree selv. Jeg ved ikke hvad at hun hed men havde en god kavalergang, massagen var ikke noget at skrive hjem om og da hun gav håndjob måtte man ikke røre ved hendes bryster. Det tog også kun 45 min. selvom jeg havde bestilt en time. SÅ det er ikke et sted jeg kommer mere det var kun fordi at Ann thaimassage ikke havde tid, ved hende får man en virkelig professionel massage, og får også lov til at lege med hendes bryster under håndjob:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg