Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Fatman

Kan dét virkelig passe at der ikke er nogen der ved om hvem der giver massage hos Suree

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fatman skrev, for 14 minutter siden:

Kan dét virkelig passe at der ikke er nogen der ved om hvem der giver massage hos Suree

Suree er lukket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Dét forstår jeg ikke, kørte forbi idag og så skiltet for Oriental massage stå på fortovet,  som dét plejer. Er der kommet en ny ejer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var hende der havde Suree der nu har Oriental massage, jeg har været der for nyligt og fået massage, men det var ikke Suree selv. Jeg ved ikke hvad at hun hed men havde en god kavalergang, massagen var ikke noget at skrive hjem om og da hun gav håndjob måtte man ikke røre ved hendes bryster. Det tog også kun 45 min. selvom jeg havde bestilt en time. 
SÅ det er ikke et sted jeg kommer mere det var kun fordi at Ann thaimassage ikke havde tid, ved hende får man en virkelig professionel massage, og får også lov til at lege med hendes bryster under håndjob:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...