Hop til indhold
Guest Kim Nielsen

Godt sted i Store Kongensgade kvarteret?

Recommended Posts

Guest Kim Nielsen

Jeg søger efter efter et sted i Store Kongensgade kvarteret hvor jeg kan blive fast kunde, da det er i praktisk gå-afstand fra mit arbejde.

Det skal være nogenlunde permanent bemandet med lækre kvinder, og jeg regner med at besøge stedet flere gange om måneden i frokosten eller i en pause i arbejdet.

Om det er skiftende piger og om det er thai, polakker, ungarere eller andet er ikke afgørende.

Nøgleordene for mig er:

• Attraktive yngre kvinder, helst ikke over 30
  • Tungekys
  • Megafransk eller minimum superfransk
  • Sex
  • Et fornuftigt prisleje

Er der nogen der kender et sted der kan anbefales?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du angiver ikke, om det er thaiklinikker, du søger. Dem findes der nemlig et par stykker af i det nævnte kvarter. Der er en i Hindegade (nr. 5?), en på hjørnet Øster Voldgade/Rigensgade og (vist nok) en i Borgergade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Mange tak for hurtigt svar, Borende X!

Jeg skriver faktisk at det for mig er ligegyldigt om de er thai, polakker, ungarere eller andet, det vigtigste for mig er at det er dejlige kvinder som tilbyder det som jeg efterspørger, og jeg kan desvære ikke nøjes med et handjob :)

Jeg har kik på Golden Star i Hindegade 5 og på thai butikken i Adelgade og vil finde ud af hvad de tilbyder. De andre du nævnet kender jeg ikke men jeg vil tjekke dem ud, tak for henvisningerne!

Andre forslag til steder i kvarteret vil ligeledes blive modtaget med største fornøjelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

I tillæg er der Dronningens Tværgade 54 og lige om hjørnet fra den på Kronprinsessegade, Thai Skye.

Generelt er der ikke så mange thaier, der tilbyder megafransk, som er et af dine næsten-krav. Selv bruger jeg sjældent andet end hj på thaiklinikker, men disse to og de to Bx nævner tilbyder som regel mere end det. Om sex og SF er en sure thing på nogen af stederne må andre svare på. Jeg er ikke bekendt med en butik i Borgergade.

Generelt skal du være heldig for at møde en kvinde under 30 i nogen af de nævnte butikker.

Der har også været nogle tilrejsende, men ikke helt så fast. Senest har der med mellemrum været nogen i Adelgade, som har tilbudt alt det du søger. Jeg er ikke obs på om der er nogen aktuelt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Tusind tak Bebop!

Det ser ud som om jeg befinder mig i et thai-område :)

Jeg vil bestemt forfølge dine forslag og undersøge hvad de tilbyder...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, undskyld.jeg var måske lidt uklar. Men der har været nogle østeuropæiske, unge kvinder privat/diskret i Adelgade, med alt det efterspurgte på menuen. De har altså ikke været i thaibutikken i Adelgade, som min formulering måske kunne antyde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Jeg er ikke stødt på de østeuropæiske piger i Adelgade skønt jeg har søgt meget på Eroguide efter piger i dette område.

Arbejder disse piger på et mere "permanent" sted, eller var det mere en éngangs forestilling hvor der måske ikke længere er piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 6 timer siden:

Arbejder disse piger på et mere "permanent" sted, eller var det mere en éngangs forestilling hvor der måske ikke længere er piger?

Pas, jeg har bemærket to "hold" piger, men det er måske en lille måned siden nu. Den slags kan komme og gå - måske var det en airbnb-lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du gør opmærksom på, at du bliver fast gæst ved Thai steder, arbejder i nærheden, så kan det udvikle sig til rigtigt meget.

Specielt når de ser du kommer igen.

God vind med at finde de eller den rigtige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Barbie (og Isabel) er måske i kvarteret? I denne tråd nævnes det er tæt på Kongens Have og tæt på et parkeringshus ... Jeg har ikke selv besøgt nogen af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...