Hop til indhold
SpankingSub

Med eller uden...

Recommended Posts

Nej! Det er er ikke for at genstarte den evige diskussion om risikoen ved sex uden kondom, men hvordan kvinder oplever forskellen ved sex med og uden kondom, og jeg tænker både oral, anal og alm sex. 

Jeg håber at både mænd og de skønne kvinder her på EG vil bidrage

For mig er oral sex uden absolut min favorit, og føler jeg kvinden gør det at lyst kan det ikke blive bedre. Men er det ikke tydeligt for mig om det er af lyst har jeg forskellige oplevelser,

- hun gør det af hengivenhed

- hun vil gerne glæde mig

- jeg ydmyger hende, hvilket kan tænder mig at gør

- er det en GP som tydeligvis bare skal have jobbet overstået er det en total “turn OFF”

oral sex med kondom for mig er så kedeligt og tamt. 

 

Alm sex med kondom er for mig en ufuldbyrdet handling og derfor har jeg kun sex med min faste partner, da jeg aldig har følte mig tilfredsstillet efter sex med en GP uanset hvor vidunderlig hun har været på alle måder. 

 

Anal sex har aldrig rigtig været mig men er intresseret i andres oplevelser med og uden kondom

 

Håber I byder ind med jeres oplevelser mht forskellen med og uden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste jeg tør uden kondom og nyder med stor behag. Er når jeg sutter manden. Fordi jeg elsker den nøgen pik i min mund, fordi jeg elsker sprem. Og jeg hader gummi dut mod min hals, ikke til at give kort lettere/helt dyb sluge pikken med dutten der presser og forhindre mig i glædes mig selv og min gæst :P

Samleje er altid med kondom på. Jeg mærker her kun en lille forskel, så ingen problem med kondom på for mit vedkommende og den giver mig tryghed, har læs samleje ligger i midten af risiko for snitten af kønssygdomme. 

Analsex modtager jeg ikke. Så kan ikke svare på det. Tænker her er trygheden endnu vigtigere for undgå kønssygdomme.  

Jeg giver Anal sex til mænd, og her mener jeg også det er vigtig med kondom på dvs. dildo’er  og passe på mine gæster. 

Mig ja har en mand det svær med kondom på, så nyd alle de andre dejlig frække sexlege der er mange muligheder. Så sig det til glæde pigen. Det gør det nemmere mens vi hygger os på lagen hvad vi skal og undgå :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 2 timer siden:

oral sex med kondom for mig er så kedeligt og tamt.

Alm sex med kondom er for mig en ufuldbyrdet handling og derfor har jeg kun sex med min faste partner, da jeg aldig har følte mig tilfredsstillet efter sex med en GP uanset hvor vidunderlig hun har været på alle måder.

Anal sex har aldrig rigtig været mig men er intresseret i andres oplevelser med og uden kondom

Jeg kan ikke rigtigt mærke nogen forskel på med og uden, men det blev på 4 ud af 5 besøg til blæs uden, da pigerne ikke kunne lide smagen af gummi.

På hjemmefronten bruger vi også kondom når vi en sjælden gang imellem kan finde hinanden i dobbeltsengen. Sidst ville min kone dog have mig øko i 2-eren, og det er da muligt det var det der gav mig en omgang Candida (ret harmløst og let at behandle, men kostede en tur til Bispebjerg med falsk alarm).

Jeg ville aldrig kunne forlige mig med vitavrap eller slikkelap når pigen skal slikkes - og jeg kan overhovedet ikke dyrke sex uden at smage fisse. Lige der er jeg nok lidt chancerytter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listepik skrev, for 10 timer siden:

Kondomer er noget fanden har opfundet på en særligt dårlig dag. Vil hellere undvære eller gøre det selv. 

Jeg vil gerne korrigere

Fanden har opfundet nødvendigheden af kondom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok alders relateret, men sex med kondom der bliver jeg super elsker eller rettere så kan jeg blive ved uden at få udløsning og det er ikke rart.

Har aldrig haft og får heller ikke samleje med GP uden kondom.

Derfor nyder jeg god thaimassage med HJ og vil også gerne røre og slikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Liv skrev, for 41 minutter siden:

Graviditet? ;) 

Nej nej, det er jo derfor vi har oral og anal med pigerne i de frugtbare perioder....har jeg hørt. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke mærke den store forskel god sex er god sex med eller uden men når jeg har med mine dejlige gæster at gøre passe jeg på dem og mig selv og beskytter os begge mod divs sygdomme så det altid med gummi på:)

Men har jeg en fast partner privat bruger vi ikke noget det virker for underligt men nok os fordi jeg er det erhverv jeg er så skal det være skal det være hvis det giver mening ;)

Men generelt elsker jeg bare en god omgang våd fræk sex med en god pil langt oppe i mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...