Hop til indhold
Guest nr21

Kan man få ekstra her?

Recommended Posts

Guest Richard Kimble

Klik på “Om Dam’s Thaimassage”. Dér ser du et foto af indehaveren (går jeg ud fra). Der er ca. 99% sandsynlighed for ekstra på alle thaiklinikker. Jeg bliver målløs hvis det ikke er tilfældet hos Dam ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også hun skriver, at hun er uddannet thaimassør i Bangkok. Gad vide, om der snart er flere tilbage dernede? De synes efterhånden alle at være havnet heroppe :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Diskusprolaps; tak for din vurdering af damen, men du svar ikke på spørgsmålet , er hun til mere end massage?

Min erfaring med Thaiklinkker er, at der findes ligeså mange klinkker som er  kun for massagebehandlinger som klinkker for mere end massage. Det er vores forforståelse som løber ud foran os og påvirker vores dømmekraft, når vi bedømmer thaiklinikker.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Victorsmil skrev, for 42 minutter siden:

Kære Diskusprolaps; tak for din vurdering af damen, men du svar ikke på spørgsmålet , er hun til mere end massage?

Min erfaring med Thaiklinkker er, at der findes ligeså mange klinkker som er  kun for massagebehandlinger som klinkker for mere end massage. Det er vores forforståelse som løber ud foran os og påvirker vores dømmekraft, når vi bedømmer thaiklinikker.   

Kære Victorsmil, du læser ikke hvad jeg skriver ;) I et anfald af høflighed (håber det går over)  har jeg fulgt vores bror, Borende X eksempel fra tråden om Frihedens Wellness om IKKE at udlevere nogen.

Læser du mit skriv igen og prøver med lidt simpel tekstforståelse finder du svar på hendes ekstraydelse og grænse for samme :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 4 timer siden:

ære Victorsmil, du læser ikke hvad jeg skriver ;) I et anfald af høflighed (håber det går over)  har jeg fulgt vores bror, Borende X eksempel fra tråden om Frihedens Wellness om IKKE at udlevere nogen.

Læser du mit skriv igen og prøver med lidt simpel tekstforståelse finder du svar på hendes ekstraydelse og grænse for samme

Kære Diskusprolaps; Min sidste 2 sætning var jeg i dialog med NA/Na og Borende X i forhold til deres syn på thaiklinkker. I forhold til min forståelser af tekst, vil jeg give dig ret i, at jeg ikke var god til at forstå dig. Jeg kender ikke noget til tråden om Frihedens.. jeg er ikke god til at fortolke. have god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...