Hop til indhold

Recommended Posts

hej kommer forbi Hamborg fredag aften.

jeg har været på Harmony nogle gange og syndes der har været godt og knap så gode oplever 

så kommer mit spøsmål 

er der nogle som har nogle gode forslag på hvad det ellers kunne være godt i Hamborg og besøge er  næsten med på alt?

Håber og høre fra jer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne jo f.eks. besøge: https://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk/hamburg/stellingen/fantasy_lounge_9468.html

Det er lang tid siden jeg har været der - og lang tid siden jeg har set beretninger derfra - men søg anmeldelser herinde, hvis du ikke kender stedet og konceptet, så du nogenlunde ved hvad du kan forvente.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
skytten skrev, den 22.9.2019 at 19:37:

hej kommer forbi Hamborg fredag aften.

jeg har været på Harmony nogle gange og syndes der har været godt og knap så gode oplever 

så kommer mit spøsmål 

er der nogle som har nogle gode forslag på hvad det ellers kunne være godt i Hamborg og besøge er  næsten med på alt?

Håber og høre fra jer

Ja, eller Art of Touch, deres sensuelle massage er ret lækker. Ligger i Barmbek. Eller Maribelle i Schnelsen. Ligger fint hvis du kommer ned via A7. Du kommer ikke tættere på et bj uden. Har kun prøvet én gang. Men det var godt... God tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...