Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var i butikken for en hel del år siden og så vidt jeg husker, er det hende på billederne der har stedet.

Jeg fik fp af hende. Jeg kan ikke huske prisen, men jeg mindes hende som en vældig sød pige. Hun har en lidt stor røv og ikke så stor barm, som hænger en del.

Det var så ikke et sted jeg er vendt tilbage til, da jeg har ment der måtte være noget bedre derude :) Hendes alder må være ca 45, måske mere.

Det ser godt nok ud på billederne, som om der er sket noget med barmen siden jeg var der og hun er også pyntet godt op.

Skrevet

Jeg besøgte stedet for 6 mdr. siden og det var den smukke kvinde der er på billederne der betjente mig. Købte en times olie massage og senere fp.

super lækker voksen kvinde med talje og en dejlig bagdel, flotte tunge bryster. Hun var sød og service mindet hele vejen igennem. Afsluttede med bad ,alene og en sodavand to go. Hun er ikke en typisk nipset thaipige men uden tvivl en meget smuk kvinde. Bedste anbefalinger herfra. Prisen var en tusse for hele behandlingen 

mvh Moller5 

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Har Lotus stoppet da de ikke har annonse på EG nå for tiden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.