Hop til indhold

Recommended Posts

Hey,

Jeg  var idag forbi Lily, og efter at have været der to gange, følte jeg at det var nødvendigt  lige at oprette en bruger og fortælle om min oplevelse - da jeg har læst ret blandet anmeldelser her inde omkring hende.

Jeg har været hos hende to gange, men har op til flere  gange haft skrevet til hende for at få en tid, dog for det meste uden held da jeg altid skriver meget kort tid før.
Når det så endeligt lykkes, så har det forgået smerte frit og været ret lige til. Lily svare prompt, og professionelt.

Jeg har tidligere læst her inde at Lily ikke er til mænd med anden etnisk herkomst, og hvis det er tilfældet så må hun også være  blind - for jeg er af anden etnisk herkomst, og jeg har umiddelbart aldrig før følt mid i så gode hænder hos en massør før, som  jeg gør med Lily.

Selve massagen og hele turen hun tager dig igennem er absolut fantastisk, helt klart den bedste oplevelse jeg har haft, og jeg er sten sikker på at der er andre der kan stå ved dette. 

Hvis ikke du har prøvet det, så gør dig selv en tjeneste og prøv det!

Lily er ikke hoppende og super smilende - men rolig og klar til at leverer det bedste produkt hun nu kan, og shit - alt andet er så ligegyldigt når hun først har gjort hvad hun gør.

Det er min første og eneste post, jeg foretrækker at følge med fra sidelinien af.

God søndag aften.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm første og eneste post? Ja undskyld men det virker lidt sært specielt når du skriver om en pige der startede en shitstorm for ikke så længe siden. 

Og du beskriver de problemer der var som ikke eksisterende. Vi så desværre selv pigens irrationelle opførsel herinde på forummet. Det lugter altså af falsk reklame og I min bog er hun stadig blacklisted....

indtil der er kommet flere anmeldelser fra mere aktive medlemmer.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...