Hop til indhold
Guest NA/NA

Good massage and cute-beautiful girls i Slangerup NOT

Recommended Posts

Guest NA/NA

Kort fortalt bliv for guds skyld væk!

Kørte forbi for et par uger siden, og jeg kan kun sige hvor dum kan man være.

bliver budt indenfor af en let overvægtig ældre thai som talte lidt dansk og fint engelsk.

Køber massage til 400 og betaler, går ind i rummet og hun følger kort tid efter. Det første hun spørger om er penge for ekstra, det siger jeg til hende jeg lige vil tænke over. Så starter massagen kold olie i rå mængder bliver sjasket ud over ryggen, og fordelt forsigtigt, den forsigtige distribution af olien forsætter imens hun fabler om ekstra. Efter 10 min hvor jeg stadig ikke har oplevet skyggen af massage men tilgengæld fået læsset det meste af olieflasken ud over ryggen,  foreslår hun 4 hånds massage og jeg takker desværre ja.

En lidt yngre pige pige kommer til og gir faktisk massage på benene.

De ældre fabler videre om ekstra, og jeg siger ikke ja tak, og så gider hun sgu ikke smøre olie ud mere, og forlader rummet med at sige jeg er en nærrig røv, der er her gået ca. 20 minutter siden jeg trådte ind ad døren. Jeg modsætter mig ikke for det var egentligt billigt for at slippe for at høre på hende.

Den lidt yngre pige afslutter massagen sådan ca. en halv times tid

800 kr for de ringeste massage man kan støve op, men så er mutter så ubehøvlet, så den er god nok!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vest sjællenderen
NA/NA skrev, 1 time siden:

Kort fortalt bliv for guds skyld væk!

Kørte forbi for et par uger siden, og jeg kan kun sige hvor dum kan man være.

bliver budt indenfor af en let overvægtig ældre thai som talte lidt dansk og fint engelsk.

Køber massage til 400 og betaler, går ind i rummet og hun følger kort tid efter. Det første hun spørger om er penge for ekstra, det siger jeg til hende jeg lige vil tænke over. Så starter massagen kold olie i rå mængder bliver sjasket ud over ryggen, og fordelt forsigtigt, den forsigtige distribution af olien forsætter imens hun fabler om ekstra. Efter 10 min hvor jeg stadig ikke har oplevet skyggen af massage men tilgengæld fået læsset det meste af olieflasken ud over ryggen,  foreslår hun 4 hånds massage og jeg takker desværre ja.

En lidt yngre pige pige kommer til og gir faktisk massage på benene.

De ældre fabler videre om ekstra, og jeg siger ikke ja tak, og så gider hun sgu ikke smøre olie ud mere, og forlader rummet med at sige jeg er en nærrig røv, der er her gået ca. 20 minutter siden jeg trådte ind ad døren. Jeg modsætter mig ikke for det var egentligt billigt for at slippe for at høre på hende.

Den lidt yngre pige afslutter massagen sådan ca. en halv times tid

800 kr for de ringeste massage man kan støve op, men så er mutter så ubehøvlet, så den er god nok!

Hahaha, Hold da kæft, Meget har jeg prøvet, men det der, lyder sgu som det "stiveste"............ Når en Fajang ikke hopper på, så bliver tonen en anden..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...