Hop til indhold
lovestream

Tantra massage hos Sus?

Recommended Posts

Guest LMNB

Jeg har skrevet en besked for reservation, men har ikke endnu modtaget svar. Jeg synes det ser spændende ud også :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

Jeg spurgte ind til forskellige ting, fx gensidig berøring og udløsning, og hun virker meget sød og dygtig, og også klar i kommunikation (fx at der er en klar *giver* og en klar "modtager", og der er ingen (streg under) gensidig berøring).

Ift. Lingam-massage, så styres det, så selve udløsningen ikke kommer - men gennem Lingam-massagen fordeles energierne ud i kroppen, hvorefter massagen fortsættes.

Jeg tror, at hun er meget dygtig, og hvis man er kendt og bevendt med denne type tantra, så tror jeg man får en masse ud af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

Lovestream - og andre - jeg tror, at Mahamudri-massage (hvis det hedder sådan) er mere .... well ... hertil.....
https://www.mahamudrainstitut.com/tantra-massage-aarhus/tantramassage-for-maend/#.XY0wOuczbOQ

Her virker det som om, at intuition og følelser (fra den som modtager) er noget, som bliver til en del af massagen. De har mange interne hjemmeside-links, og de virker meget .... well ... eftertænksomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LMNB skrev, den 26.9.2019 at 23:27:

Jeg spurgte ind til forskellige ting, fx gensidig berøring og udløsning, og hun virker meget sød og dygtig, og også klar i kommunikation (fx at der er en klar *giver* og en klar "modtager", og der er ingen (streg under) gensidig berøring).

Ift. Lingam-massage, så styres det, så selve udløsningen ikke kommer - men gennem Lingam-massagen fordeles energierne ud i kroppen, hvorefter massagen fortsættes.

Jeg tror, at hun er meget dygtig, og hvis man er kendt og bevendt med denne type tantra, så tror jeg man får en masse ud af det. 

Hej LMNB,

Fik du besøgt Sus, eller...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guffer
lovestream skrev, den 22.9.2019 at 16:22:

Hej,

 

Er der nogen herinde, der har fået tantra massage af Sus i Ringkøbing - og som vil dele erfaringen?

Hendes hjemmeside: http://tamachi.dk

 

Mvh

Lovestream 

Hej ... jeg har besøgt hende flere gange ,.. det er mega afslappende ,.. giver ro i krop og hoved ... men husk at det har ikke noget med sex at gøre ....og ja hun er meget dygtig og prof.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LMNB skrev, den 26.9.2019 at 23:43:

Lovestream - og andre - jeg tror, at Mahamudri-massage (hvis det hedder sådan) er mere .... well ... hertil.....
https://www.mahamudrainstitut.com/tantra-massage-aarhus/tantramassage-for-maend/#.XY0wOuczbOQ

Her virker det som om, at intuition og følelser (fra den som modtager) er noget, som bliver til en del af massagen. De har mange interne hjemmeside-links, og de virker meget .... well ... eftertænksomme.

Ang.  Mahamudri-massage  er der nogen der har besøgt det,. det ligger uden for århus i Odder , tantra masøren hedder Karin, er der nogen der har besøgt hende

Redigeret af futte22

Del dette indlæg


Link til indlæg
futte22 skrev, den 13.6.2020 at 17:10:

Ang.  Mahamudri-massage  er der nogen der har besøgt det,. det ligger uden for århus i Odder , tantra masøren hedder Karin, er der nogen der har besøgt hende

Der er skrevet lidt om hende herinde. Prøv at søge på Karin Wagner og Mahamudra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...