Thirdhashed 5 Skrevet 22. September, 2019 I starten af September mødtes jeg med YSSA over fire sessioner (2 x time, 2 x ½ time) for at prøve min chastity (kyskhedsbælte)/ydmygelses fantasi af. Det skal siges at jeg havde købt mit eget kyskhedsbælte. Jeg gav hende rammerne og nogle temaer hun kunne bruge verbalt og det fungerede meget godt. Både ved selve sessionerne men også mellem hvor vi skrev sammen (som en del af det). Der var en vis struktur som vi havde aftalt på forhånd men der var også en del improvisering. Bl.a. kan nævnes at jeg sagde hun kunne snakke om andre hun havde kneppet og der gjorde hun det meget autentisk. Desuden fingerkneppede jeg hende med en hanske som hun så gav mig med hjem som jeg så kunne bruge til at tænke på hende mellem sessionerne mens jeg havde kyskhedsbæltet på for på den måde at fastholde min tankegang på hende. En af de mere sjældne ting (i hvertfald i forhold til andre dominaer i kbh) ved hende er at hun er en sex domina så dansk osv. Godt kan indgå, hvilket hvis man som mig har fantasier over i noget der minder om FemdomEmpire.com eller kink.com’s videoer så er en nødvendighed. Dette indgik også i legen på første dagen og sidste dagen og overgangen til de psykologiske elementer fungerede godt, hun forblev i karakter og jeg fik opfyldt fantasien. Prismæssigt lå vi okay synes jeg for hvad jeg fik med 1500 kr x 2 + 800 kr x 2 alt i alt. Hun sagde at hun kommer tilbage i Oktober, så hvis man ligger med en specifik fantasi vil jeg sige at hun er en god mulighed så længe man er villig til at komme med en overordnet ide og emner hun kan bruge. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 284 Skrevet 22. September, 2019 Ja, jeg har haft fornøjelse af hende med alm. sex, og det kan hun sagtens finde ud af, også er hun jo smuk og har en utroligt flot kurvet krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 24. September, 2019 Linket virker ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thirdhashed 5 Skrevet 28. September, 2019 (edited) Hun skulle snart være tilbage i mellem tiden dette google cache link : Redigeret 28. September, 2019 af Thirdhashed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg