Hop til indhold
Thirdhashed

YSSA - Chastity fantasi (anbefaling)

Recommended Posts

I starten af September mødtes jeg med YSSA over fire sessioner (2 x time, 2 x ½ time) for at prøve min chastity (kyskhedsbælte)/ydmygelses fantasi af. Det skal siges at jeg havde købt mit eget kyskhedsbælte.

 

Jeg gav hende rammerne og nogle temaer hun kunne bruge verbalt og det fungerede meget godt. Både ved selve sessionerne men også mellem hvor vi skrev sammen (som en del af det). Der var en vis struktur som vi havde aftalt på forhånd men der var også en del improvisering.

 

Bl.a. kan nævnes at jeg sagde hun kunne snakke om andre hun havde kneppet og der gjorde hun det meget autentisk. Desuden fingerkneppede jeg hende med en hanske som hun så gav mig med hjem som jeg så kunne bruge til at tænke på hende mellem sessionerne mens jeg havde kyskhedsbæltet på for på den måde at fastholde min tankegang på hende. 

 

En af de mere sjældne ting (i hvertfald i forhold til andre dominaer i kbh) ved hende er at hun er en sex domina så dansk osv. Godt kan indgå, hvilket hvis man som mig har fantasier over i noget der minder om FemdomEmpire.com eller kink.com’s videoer så er en nødvendighed. Dette indgik også i legen på første dagen og sidste dagen og overgangen til de psykologiske elementer fungerede godt, hun forblev i karakter og jeg fik opfyldt fantasien.

 

Prismæssigt lå vi okay synes jeg for hvad jeg fik med 1500 kr x 2 + 800 kr x 2 alt i alt.

 

Hun sagde at hun kommer tilbage i Oktober, så hvis man ligger med en specifik fantasi vil jeg sige at hun er en god mulighed så længe man er villig til at komme med en overordnet ide og emner hun kan bruge. 






 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...