Hop til indhold

Hvad er din grund?

Featured Replies

Skrevet

En interessant tråd og et interessant emne, der har fået min selvransagelse om sagen til at blive større end den plejer at være.

Jeg ved, at mange synes, at jeg har en smuk og dejlig kone, og det synes jeg også selv, at jeg har, og vi har det godt sammen sexuelt, så der burde nok ikke være nogen grund til at opsøge sexarbejdere.

Men lysten er der. Mange gange har jeg sagt til mig selv: "Det var sidste gang kammerat, nu styrer du dig, det er faktisk dejligere med din kone. Du er et svin, og det er unødvendigt sådan at gå i byen".

Men efter 1 uge, 2 uger eller 1 måned, er trangen der igen til at opleve noget nyt, til med lidt kriller i maven at besøge en dejlig dame. Det er spændende med kontakten, hvor man kommer lige ind fra gaden og efter 5 minutter har sex med en kvinde, man måske ikke har set før.

Jeg har efterhånden accepteret min trang og har ikke mere de samme moralske problemer med mig selv, som jeg havde tidligere.

Jeg besøger ca. 1 gang om måneden en sexarbejder, og det holder jeg for mig selv, og jeg mener ikke, det har nogen indflydelse på mit øvrige liv.

Det lyder jo bare så såre menneskeligt. Kødet er jo svagt, og moralen kan jo gemmes (lidt) væk.

Skrevet

Det er egentlig en ganske interessant tråd den her, har læst alle jeres "begrundelser" med stor interesse. For mit eget vedkommende er det vel, i hvert fald i nyere tid (5-6 år), fordi det egentlig er noget jeg synes er forbandet hyggeligt og interessant. Og fordi det passer så utroligt godt ind i den levevis jeg i øvrigt har. Har da forsøgt mig som den kærlige mand og kæreste nogen gange men det gider jeg da virkelig ikke spilde min tid på mere, hvis det da egentlig nogensinde har været mig for alvor:?

Så for mig er det nu ikke udelukkende det fysiske men i høj grad også en "hobby" der har sin helt egen post i privatbudgettet. Ind imellem holder jeg så nogen pauser hvor man ikke rigtig har lyst, en eller anden dag bliver sådan en pause måske så lang at man reelt er holdt op - håber dog ikke det er lige for at det sker ;)

Venligst Jack M.

Skrevet
  • Author

Det var rigtig spændende at læse alle Jeres indlæg.

Min egen grund kan vel deles op i to perioder i mit liv:

1. Da jeg begyndte at gå til glædespige som ung, var det af to grunde:

a. Mit behov for sex var større end min evne til at score pigebørn i byen.

b. Jeg har altid været fascineret af, at kunne banke/ringe på en dør, sige hvad du vil have og derefter have sex med en smuk pige/kvinde og bare nyde stunden (tænk at vi har den frihed i DK).

2. I dag har jeg en partner og vi venter et barn. Jeg elsker hende og jeg har ikke lyst til at undvære hende, og selvom hun har en fantastisk krop, så er det ikke nok.

a. Jeg har brug for at være sammen med flere kvinder rent seksuelt, da jeg tænder på flere forskellige typer og det får jeg ikke opfyldt udelukkende igennem min partner.

b. Så er der spændingen ved at møde et nyt menneske, mærke stemningen og kemien mellem os og for en time eller to få en cool kæresteoplevelse.

c. Min partner på hjemmefronten er typen, som seksuelt er meget ensporet og hun er ikke glad for at prøve noget nyt.

Det foregår typisk sådan: Jeg leger med hendes bryster, jeg slikker hende, vi har sex i missionæren, hvor hun ligger helt stille og bagefter slikker jeg hende til hun kommer.

Hvis det går højt får jeg også et blowjob.

Personligt har jeg behov for mere tid ved brysterne, end hun giver mig :) og jeg elsker at prøve nye stillinger, rollespil etc..

Med andre ord fortsætter jeg til jeg går i graven :)

Skrevet

Det var rigtig spændende at læse alle Jeres indlæg.

b. Så er der spændingen ved at møde et nyt menneske, mærke stemningen og kemien mellem os og for en time eller to få en cool kæresteoplevelse.

c. Min partner på hjemmefronten er typen, som seksuelt er meget ensporet og hun er ikke glad for at prøve noget nyt.

Det foregår typisk sådan: Jeg leger med hendes bryster, jeg slikker hende, vi har sex i missionæren, hvor hun ligger helt stille og bagefter slikker jeg hende til hun kommer.

Hvis det går højt får jeg også et blowjob.

Personligt har jeg behov for mere tid ved brysterne, end hun giver mig :) og jeg elsker at prøve nye stillinger, rollespil etc..

Med andre ord fortsætter jeg til jeg går i graven :)

Min tilværrelse minder godtnok meget om om din, - det sidste du skriver - er dog nok en "lille" generation ældre,

På hjemmefronten, lidt missionær-lidt blow at varme på (kun til mig, da hun har et kokustæppe der åbenbart ikke skal trimmes mere så umuligt at komme igennem :cry: ) så lidt doggy og sååeeee.

Så er det dejligt at man som 50+ stadig er ung på det sexuelle (siger glædespigerne), og kan få sine lyster styret af anden vej ;) - kan stadig klare to omgange på en ½ time!

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er faktisk interessant at læse jeres indlæg om dette emne.

Nu har jeg ikke selv prøvet det endnu, og overvejer stadig hvem der skal være den første. Jeg har så godt som bestemt mig for, at det skal ske. Og det bliver nok Nikita når det skal være.

Mit grundlag er simpelthen, at tanken tænder mig. Det er for mig at se rigtigt fedt, at jeg kan tilkøbe et frirum hvor jeg kan få det som jeg vil have det. Det er ikke fordi jeg vil noget specielt, eller har nogle yderliggående lyster. Jeg er faktisk meget generisk på dét punkt. Jeg nyder blot tanken om, at jeg ikke skal tænke som en pleaser, hvad jeg er vandt til i mit sexliv.

Jeg har muligheden for at få det gratis ved siden af, hvis jeg ville, men der er alligevel noget der tænder ved tanken om at kunne få de helt top-tunede piger med i sengen, og derfor har jeg ikke noget imod tanken om at betale.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.