Hop til indhold
Subfyr51

Lady Gitte i Kolding

Recommended Posts

Jeg vil gerne smide en mail ud, som jeg sendte som tak efter mit sidste besøg. Hunner en pragtfuld Domina med indlevelse og fantasi...

 

Her kommer det:

 

Kære Lady Gitte!
Rigtig mange TAK for i går!
Det var en fantastisk oplevelse.
Lige fra det øjeblik, hvor du åbnede døren og lod mig komme ind i din skønne hule og til jeg lang tid efter og mange oplevelser rigere blev lukket ud, var det dejligt.
Du åbnede døren og betog mig fra først af. Vi har mødtes før, men du har også læst og forstået det, som stod mellem linjerne i vores korrespondance. Tak for indpakning såvel som for væremåde. Med nærvær og empati tilsat de ønskede doser af strenghed og ægte pervers snavsethed formåede du at gøre det, som jeg ønskede. At kaste pænheden og alt det konventionelle til fordel for liderlighedens inderste væsen. Selve seancen med en meget stor overraskelse ilagt (og tak for den!) formåede at trække både al den sperm, jeg måtte have, ud af mig og al den nervøsitet og indestængthed, som jeg måtte bære rundt på. I enhver henseende gik jeg lettet hjem
Det fortjener du en KÆMPE tak for!
 
Kærlige knus
- Ham, du formåede at bevæge og ledsage udover et par kanter... 
 

I kan finde meget mere om Lady Gitte på hendes hjemmeside www.ladygitte.dk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja hun er god og forstående..  glemmer aldrig første gang hun brugte min røv, hold kæft det var godt da jeg kom... har heldigvis fundet en "kæreste/lejer siden der kan det samme med fingrene.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg gæstet Vejlevej 5 igen.

det var som altid en dejlig oplevelse.

LG og jeg legede bare videre fra sidst. Hver gang fører hun mig bare liiiidt længere ud.

denne gang var det kateder, gyldne dråber samt bondage og - for første gang i mit liv -let spanking.

jeg nød det. Det var pragtfuldt. Og ikke mindst nød jeg samværet med et klogt, sødt og perverst menneske, som møder en med empati ogforståelse...

jeg er helt solgt; som hver gang!

at være gummifan og lettere underdanig findes der kun et svar på: Lady Gitte!

tak for endnu en tur!

Del dette indlæg


Link til indlæg
First time skrev, for 3 timer siden:

Hun lyder som om hun er et besøg værd hende LG. Hvor meget må man rører hende under seancen? Må man slikke hende?

Jeg besøgte hende for nogle år siden, og der fik jeg både lov at til rører hende og slikke hende. Af hvad jeg kan forstå fremgår det også af hendes hjemmeside

Del dette indlæg


Link til indlæg
First time skrev, for 6 timer siden:

Hun lyder som om hun er et besøg værd hende LG. Hvor meget må man rører hende under seancen? Må man slikke hende?

den gang jeg var hos hende måtte man røre alt man ville (dog begrænset når hænderne var bundet fast) og slikke også, hun har ikke mange grænser men hun har nogle...

Del dette indlæg


Link til indlæg
haderslev kinky fyr skrev, den 25.9.2019 at 13:26:

Jeg har også haft gode stunder hos Lady Gitte og bestemt også kun godt at sige herfra

kh fra 

Kinky 

Har min første gang til gode men fuck jeg glæder mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betal ALDRIG depositum til hende. Hun tager pengene og aflyser herefter aftalen!

 

Af skade bliver man klog siger man. Det må jeg desværre erkende er tilfældet her.

 

Jeg kan ikke anbefale hende. Jeg har egentlig haft gode oplevelser der, men senest er hun begyndt at tage depositum inden man kommer. Jeg tænkte okay, fair nok. Så jeg betalte depositum. På dagen aflyste HUN aftalen en time før aftalt tid og betalte kun halvdelen af depositummet tilbage.

Og nu svarer hun ikke på henvendelser længere og jeg har ikke set mine penge igen. 

Det er sgu ærgerligt og gør at jeg i hvert fald ikke kan anbefale hende længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft samme oplevelse i dag forudbetaling også masser af dårlige undskyldninger om personlige problemer...det var Gitte der satte datoen og tiden .. så hun må konstateres at være hamrende useriøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...