Hop til indhold
Troldmanden

Ar-ree - Et Kinderæg fra Thailand

Recommended Posts

Så er der igen dukket en ny pige op på en kendt adresse i Odense SV. Navnet er Ar-ree (udtales Ah re med tryk på første stavelse oplyste hun). https://annoncelight.dk/showad/283255 og hun skulle være ny i Danmark. Det er åbenbart en bekendt til Pocahontas, der arbejder på samme adresse og som tidligere er anmeldt. Billederne passer perfekt, og Ar-ree lukkede mig smilende ind iført en sort sommerkjole, der afslørede en nydelig krop. Hun er en lille pige (højden på de 151 cm passer meget godt), men selvom hun kun vejer 47 kg, så vil jeg ikke kalde Ar-ree petit, da hun har dejlige kvindelige former og for en gang skyld med helt naturlige bryster (skyder på en b skål). Ar-ree har et kønt ansigt og det er helt sikkert hende på billederne i annoncen.

Jeg havde som sædvanlig bestilt en times oliekropsmassage og blev vist ind i mit favorit rum med den rigtige massagebriks. Efter at have smidt alt tøj, lagde jeg mig forventningsfuld tilrette på maven, og Ar-ree gik straks i gang med varm olie på ryggen. Hun taler ikke specielt godt engelsk, men forstår nok til at det ikke er alt for akavet. Der var ikke så mange spørgsmål til hvordan jeg ønskede massagen, men det var der heller ingen grund til, for det lille menneske kan godt finde ud af at massere og var god til at dosere styrken. Hun kravlede akrobatisk rundt på briksen og lagde en del kræfter i. Hendes lange strøg ned af ryggen endte ofte pirrende og kriminelt langt nede og da hun stillede sig op foran briksen, brugte hun nogen af de velkendte tricks, med at lade benene strejfe min hånd og der gik derfor ikke lang tid, før jeg havde taget beslutningen om, at dette besøg skulle indeholde mere end blot massagen. Det skal siges at massagen var i højsædet og den bestemt var godkendt, men de små fine signaler havde tændt mig. Jeg lod derfor min ene hånd glide forsigtigt og prøvende op af benet på Ar-ree, og det havde hun ikke det fjerneste imod :P 

Da jeg skulle vende mig rundt kom spørgsmålet om ekstra naturligt, og jeg fik oplyst en normal standard pris for FP på stedet, som jeg vil lade blive mellem Ar-ree og mig. Hun afklædte sig kjolen og de små tangatrusser og afslørede en naturlig dusk, hvilket efterhånden er sjældent. Brysterne er dejlige og helt naturel med nogen lange vorter, der viste sig, at kunne bringes til at stritte som et par stykker skolekridt. Ar-ree er yderst berøringsvenlig og lod mig tage den fulde styring på løjerne. Mange stillinger blev prøvet, både på og udenfor briksen og der blev ret varmt i rummet. Ar-ree tog det hele som en champ, og da jeg besluttede mig for at afslutte ved at sprøjte ud over hende, lagde hun sig villigt ned på ryggen tog kondomet af, og gav mig en gigantisk udløsning, der dækkede en stor del af den lille krop. Det endte faktisk med, at jeg måtte bede hende ligge helt stille og så finde papir frem og tørre med, selvom det plejer at være omvendt :D  Tiden var tæt på at være gået, og jeg var overrasket over hvor lang tid vi havde været i gang med sexdelen af besøget. Jeg blev tilbudt noget koldt at drikke og et rent håndklæde, og strøg derefter i bad (alene, men jeg tror godt jeg kunne have lokket Ar-ree med). Efter badet klædte jeg  mig på og afregnede mens jeg roste en yderst svedig Ar-ree for et godt stykke arbejde. Stod glad og nyvasket på gaden igen, lidt over en time efter jeg trådte ind af døren. Jeg var eneste besøgende i kælderen i den tid jeg var der, så der var god tid, og der blev ikke set på klokken.

Min samlede bedømmelse er derfor, at hvis man leder efter:

  1. En lille men dygtig og køn massør
  2. Med naturlige bryster med frække vorter, der kan bringes til at stritte meget frækt
  3. Kombineret med en naturlig kønsbehåring placeret på en berøringsvenlig krop

så er Ar-ree et godt valg. Et rigtig lille Kinderæg fra Thailand.

Mvh

Troldmanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 57 minutter siden:

Jeg mener at 60 min fp koster 1500 dette sted. Der kan så være tillæg for div ekstra ydelser afhængig af pigen. 

Lyder da en anelse voldsomt med 1500? Mener deres andre priser er forholdsvis fornuftige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 12 minutter siden:

Lyder da en anelse voldsomt med 1500? Mener deres andre priser er forholdsvis fornuftige.

Det var den pris jeg fik er jeg 99% sikker på. Det er muligt de har ændret deres prisstruktur. Det kan være andre kan hjælpe med priser. Det er vel også det dette forum er til for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Lyder da en anelse voldsomt med 1500? Mener deres andre priser er forholdsvis fornuftige.

Det synes jeg bestemt ikke, at de er - altså fornuftige. 500 kr. for en times massage fås næsten ikke dyrere i Odense; heller ikke hos en dansk massør. Jeg ved ikke, hvad et hj koster, men det bliver da betalt :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 19 timer siden:

Det synes jeg bestemt ikke, at de er - altså fornuftige. 500 kr. for en times massage fås næsten ikke dyrere i Odense; heller ikke hos en dansk massør. Jeg ved ikke, hvad et hj koster, men det bliver da betalt :).

Kunne du så absolut have ret i. Mener bare jeg gav 800 for 30 min med massage, bj og sex. Bortset fra det så ikke blev til sex da hun ikke kunne tage den mener jeg da det er rimelig pris. Og det var de andre jeg blev præsenteret for også. Men måske de har ændret priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...