Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Skal Brøndby i Danmarkserien???

Recommended Posts

Gæst

Egentlig er jeg ikke den store fodboldfan, men kan nu godt more mig over farcen i Brøndby.

Ligesom Danske Bank med Peter Straarup, ville Brøndby nok have været bedre stillet med en flok Gorillaer i bestyrelsen ;)

Så ville der ikke være lavet, så meget klyt på ledelsesgangene :) højst flydde lidt med bananskræller hehe

Summa summarum

Brøndby har en kæmpegæld

nogle meget højt lønnede spillere, der ikke leverer

En bestyrelse, der ikke vil skiftes ud med Gorillaer

Fanflugt

og generelt lidt til grin

Kan en sådan klub overleve og blive god igen???? mon dog.......... Der er rigtig meget sjæl i klubben, så ville en evt konkurs og genstart i Danmarkserien ikke være det bedste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Liderligfyr!

Jeg er ret fodboldinteresseret, og mener en konkurs ville være på sin plads... :?

Man rider som man sadler, og med 6 stk administrerende direktører på 7 år, siger det sig selv, at uroen har ulmet i kulisserne. Enten har man danset efter Per Bjerregård's dirigentstok, eller også er man blevet losset i røven.

Nu må tiden være inde til at tage konsekvensen, for den amatøragtige måde fodboldforretningen har været drevet på i flere år.

Jeg ved godt man stadig kalder Brøndby for landets bedste sportsbrand, og at det givetvis har stor betydning for TV-pengene hvis klubben rykker ned. Men klubber som Frem og Lyngby fik ikke nær den kredit som BIF har fået på det seneste...Alene feriepengesagen burde ha lukket klubben for længst, efter retssagen blev tabt. Skete det samme i min virksomhed, havde de ansattes fagforening begæret mig konkurs for længe siden.

Mon ikke Brøndby IF fusionerer med Hvidovre, hvis en konkurs bliver en realitet.. ;) Så er vejen tilbage til Superligaen jo ikke så uoverkommelig.

PS: Hvis BIF er så stort et brand som eksperterne mener, forstår jeg ikke, at det har været så vanskeligt at finde en hovedsponsor.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nåh ja den linie glemte jeg lige ;)

Tænk sig man kan gå 3 år uden hovedsponsor??? at man på intet tidspunkt overvejer, at tage en sponsor der betaler lidt mindre, og evt køre det over en kortere årrække. De kan jo ligesom godt bruge de penge, de kan få fat i :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor et det at nogle pengemænds investering i en potentiel indtjenings maskine sætter så mange mennesker i omdrejninger. Det her drejer sig jo ikke om sport, men om at tjene penge på at nogen har lyst til at se nogle mennesker fra forskellige nationer, prøve at vinde en kamp over andre mennesker , fra lige så mange nationer, købt at nogle andre pengemænd.

Nå, jeg er jo også lys håret. Bliver faktisk mere og mere lyshåret for hver dag :D

Men jeg fatter ikke en fed ged af facinationen.

Så skulle der være provokation til en laaaaang debat :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nu er der vist ingen rigmænd, der ser det som en indtægtskilde.... men mere lidt spass at bruge pengene på, hvis man ikke gider bruge pengene, på andre unødvendige ting ;) såsom billede til en pæn overpris eller andet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hele situationen ikke bare et deja vue fra dengang, man i klubben ville lege bankmatadorer.

En masse tumult, gældssanering og så kører vi videre i samme spor, alt som vi plejer med bankpakker og lignene.

Den gamle sandhed er stadig aktuel.:

Små forbrydere putter man i spjældet, de store giver man en medalje.

Tror nogen virkeligt, at der gælder de samme regler for Brøøby som for f. eks. EFB?

Situationen omkring FC Fyn taler da vist sit tydelige sprog om, hvem der er kong Salomon og hvem, der er Jørgen Hattemager!

Hvis nogen stadig er i tvivl, så købte verdensklubben Antipas i SE for ½ år siden vel vidende, at de 5 millioner var penge, som retteligt tilhørte deres kreditorer, den slags er i almindelige erhverstransaktioner strafbart, men her snakker vi jo ikke om bagateller, vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er de jo oppe mod spillerforeningen Onslow. Du har ret i, de lokale kreditorer ikke tør melde dem konkurs! Hvad skulle de også få ud af det??? Der er jo ingen penge, så de vil bare få et beskidt navn af at melde dem konkurs!

Men spillerforeningen, der i dette tilfælde repræsenterer tidligere spillere, har virkelig fat i den lange ende.

1. De står først i køen, når boet skal gøres op, så de skal sgu nok få deres 30 millioner.

2. Hvorfor skulle man ikke kæmpe for at få sine penge, når man nu har ret til dem og kan få dem???

Nordea er træt af at smide penge ned i hullet, så er ret sikker på, vi ser en konkurs i løbet af en uges tid.

Om det kan blive en storklub i fremtiden igen, må tiden vise ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"lad falde, der ikke kan stå" og dette skal gælde alle danske fodboldklubber :lol::lol::lol:

Ja lige nu, er det vist kun Advokater der holder den synkende skude oppe.. :o

Men spillerforeningen, der i dette tilfælde repræsenterer tidligere spillere, har virkelig fat i den lange ende.

Det var også min opfattelse, men dagens udmelding fra vestegnen, tyder på det modsatte.. :shock:

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...