Hop til indhold

Søger pige magen til Sabrina (anal Queen)

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har efterhånden besøgt en del piger (beklager at jeg ikke tidligere har kommenteret dem herinde), men ingen af dem minder på nogen måde om den kære Sabrina, som flere af os med glæde har besøgt i Aarhus.

Er der mon en af jer, der har fundet en pige der i vildskab og liderlighed minder om Sabrina?

På forhånd tak.

Skrevet

@Nemtøs der finder du en ægte liderlighed og virkelig meget af den, kender dov ikke Sabrina så ved ik med hende, men nemtøs er der virkelig meget skøn liderlighed

Skrevet
  • Author
ÅrhusmedbolleÅ skrev, for 4 timer siden:

@Nemtøs der finder du en ægte liderlighed og virkelig meget af den, kender dov ikke Sabrina så ved ik med hende, men nemtøs er der virkelig meget skøn liderlighed

Tak, for dit input.

Selvom jeg har læst en række meget positive anmeldelse om hende, så er hun lidt for stor til min smag.

Skrevet

Det er vist nærmest umuligt at finde en som Sabrina: Hun har en fantastisk energi, og det er jo ikke bare liderlighed, men også vildskab uden lige. Ganske fascinerende, så jeg er også stamgæst hos hende.

Det nærmeste jeg har oplevet var med Fernanda Fitness, men det er desværre længe siden jeg har set hende aktiv. 

Sabrina skulle dog komme tilbage her i oktober, så vidt jeg husker. Så det er nok nemmere bare at vente!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.