Hop til indhold
MidlerT

Søger pige magen til Sabrina (anal Queen)

Recommended Posts

Hej

Jeg har efterhånden besøgt en del piger (beklager at jeg ikke tidligere har kommenteret dem herinde), men ingen af dem minder på nogen måde om den kære Sabrina, som flere af os med glæde har besøgt i Aarhus.

Er der mon en af jer, der har fundet en pige der i vildskab og liderlighed minder om Sabrina?

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅrhusmedbolleÅ skrev, for 4 timer siden:

@Nemtøs der finder du en ægte liderlighed og virkelig meget af den, kender dov ikke Sabrina så ved ik med hende, men nemtøs er der virkelig meget skøn liderlighed

Tak, for dit input.

Selvom jeg har læst en række meget positive anmeldelse om hende, så er hun lidt for stor til min smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist nærmest umuligt at finde en som Sabrina: Hun har en fantastisk energi, og det er jo ikke bare liderlighed, men også vildskab uden lige. Ganske fascinerende, så jeg er også stamgæst hos hende.

Det nærmeste jeg har oplevet var med Fernanda Fitness, men det er desværre længe siden jeg har set hende aktiv. 

Sabrina skulle dog komme tilbage her i oktober, så vidt jeg husker. Så det er nok nemmere bare at vente!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...