Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte også Roxy i dag. Og ja - hun er petit som Den lille Rødhætte - meget mere end billederne viser. Og lad mig slå fast - jeg er lidt splittet her.

Det positive først:

Pigen er ualmindeligt lækker:P Rigtig ungpigeguf. Langt rødt hår sat op i en enkelt fletning. Flotte og velsiddende bryster, som jeg gætter på, er en C-skål. Mælkehvid hud og grønne øjne. Og så fornemmer jeg, at hun er en rigtig sød pige, selv om hun ikke siger meget. Men hun forsøger at smile og være nærværende. Hun kan næsten ikke udtrykke sig på engelsk. 

Problemet er, at jeg fornemmer,  at hun ikke er specielt glad for sit arbejde. Hun er ikke meget for andet end små tantekys - så glem GFE. Selve sexen er hun sød og villig til, men vil/kan kun tage den halvt ind og ser altså ikke ud til at nyde det. Hun er berøringsvillig nok, men er altså ikke helt med. Det smitter af på mig, der godt kan lide en rigtig GFE.  

Roxy er fra Letland og 21 år. 

Lejligheden er utroligt lækker beliggende helt centralt tæt på Nørreport station. Dejligt soveværelse, skønt badeværelse osv. Undrer mig over, at de har kunnet leje sig ind i den. 10/10 til den  

For dingdongs skyld skal det lige med, at jeg er 98% sikker på, at det er hendes pimp, der svarer på Whats App. 

Men pigen er altså sød, så dem, der kan leve med lidt mindre nærvær og GFE, og som samtidig er til unge rødhårede piger, kan jeg sagtens anbefale et besøg  

Miller’s 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 54 minutter siden:

 

Problemet er, at jeg fornemmer,  at hun ikke er specielt glad for sit arbejde. Hun er ikke meget for andet end små tantekys - så glem GFE. Selve sexen er hun sød og villig til, men vil/kan kun tage den halvt ind og ser altså ikke ud til at nyde det. Hun er berøringsvillig nok, men er altså ikke helt med. Det smitter af på mig, der godt kan lide en rigtig GFE.  

 

At hun ikke tilbyder det du ønsker, og ikke tungekysser, er bestemt ikke ensbetydende med, at hun ikke har det godt som GP.  Derimod har du såmænd blot opdaget, at det er vigtigt for dig at tungekysse.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg skam vidst hele tiden. Men har dog også haft gode besøg uden GFE. 

Men som jeg skrev, så var der et eller andet ved hendes tilgang til det hele, som gjorde, at jeg fik tanken om, at hun ikke har det godt som GP.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Hun er fandme smuk på hendes billeder! :wub:

Jeg ved sku ikke helt om jeg skal besøge hende, tror jeg venter lidt, håber der kommer flere anmeldelser :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår din splittelse! Det er bestemt ikke rart når man får den mistanke. Jeg har da også selv prøvet det! Man kan selvfølgelig ikke vide om det bare er en selv de ikke rigtigt tænder på / føler kemi med - eller om de bare reelt ikke er så glade for det de laver.

Uanset hvad er det altid en showstopper for mig. Tak for dit indlæg - da jeg ligesom du søger de gode GFE oplevelser vil jeg rette søgeren i andre retninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Jeg ved ikke om det er et sidespor, men er der ikke kommet mange piger fra Letland her på det sidste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 13 timer siden:

håber der kommer flere anmeldelser :lol:

Der er flere allerede (3).

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nofear skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes det er svært for dem at være i GF rolle, når de har en pimp. De bedste gfer er dem som er uafhængige

Hvordan kan du være sikker på.om der er en eller ej?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nofear skrev, for 4 timer siden:

Jeg synes det er svært for dem at være i GF rolle, når de har en pimp. De bedste gfer er dem som er uafhængige

Enig - har også indtryk af at der kommer en del fra Letland, som ikke nødvendigvis nyder at være her...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ballsy skrev, for 6 timer siden:

Enig - har også indtryk af at der kommer en del fra Letland, som ikke nødvendigvis nyder at være her...

Jeg tæller snart en hel hær af lettiske unge GP’ ere  bl.a. 

Diana (Enghavevej): Måske ukrainer?

Scarlett (Enghavevej) 

Vitalina (Sydhavnen)

Anna Love (Sydhavnen)

Roxy (Nørreport)

LolitaCharm (Nørreport)

 Maria Sweethearth (Nørreport): På vej

Young student Lisa ? Før var hun russisk. Ved ikke, om hun er en del af samme team?

Af disse må jeg give @Ballsy ret i , at både Scarlett, Anna Love og Roxy nok ikke elsker deres job. .Vitalina, Lolita og Maria har jeg ikke mødt.  Diana var super. 

Miller’s

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 13 timer siden:

Diana (Enghavevej): Måske ukrainer?

Hun flyttede på et tidspunkt til Lundtoftegade. Hun sagde svjh Ukraine til mig. Men hendes annonceopbygning mindede til forveksling om nogle af de andres. Tror der er 2-3 karteller for tiden, der arrangerer import/eksport fra ex-sovjet-området. Ud over Albanien er det ex-sovjetiske område vel det mest berygtede for den organiserede kriminalitets skånselsløshed.

 

PS har der været to forskellige med navnet Vitalina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Der er minimum 4 lækre modeller fra Letland på 18 år der annoncerer på dette site (Lolita, Novella, Roxy og Lisa) med ca samme prisstruktur. Jeg har været hos Lisa, der bestemt ikke synes tvunget til noget som helst og leverer en god oplevelse.

Hvis de øvrige holder samme niveau bliver der snarligt overtræk på kontoen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er tilbage 26.9. Lisa

Har allerede en tid:P

Og nej - Lisa hører ganske sikkert ikke til i denne lettiske klan. Hun er helt suveræn og lader til at være glad for jobbet (og pengene;)).

Glæder mig iøvrigt til et review om den nye pige: Novella (wauw). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Jep - Novella ser meget ung og super lækker ud! :x

Må dog også prøve Roxy og Lolita! Der er hård konkurrence fra de polske piger (Alexandra/Katryna osv), men jeg kan godt lide, at de Lettiske måske er lidt mindre erfarne/professionelle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...