Guest brutos Skrevet 20. September, 2019 Hej er der nogen herinde der ved om der er en GP herinde der kan fistfuckes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. September, 2019 Hvis du opretter tråden under efterlysningen og hvor du søger får du nok bedre respons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 20. September, 2019 Nemtøs skrev, for 50 minutter siden: Hvis du opretter tråden under efterlysningen og hvor du søger får du nok bedre respons Hvor han søger........Gør han ikke ligfesom det her.....så spar dit input hvis du ikke kan hjælpe manden!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. September, 2019 lurepikken skrev, for 4 minutter siden: Hvor han søger........Gør han ikke ligfesom det her.....så spar dit input hvis du ikke kan hjælpe manden!!!! Stop nu Lurepikken. Du er gået for vidt i din vandetta mod Nemtøs. Hun mener naturligvis i hvilket geografisk område. Jeg har personer på dette forum jeg ikke kan døje at læse indlæg fra. Dem har jeg sat på ignorer. Jeg anbefaler dig at gøre det ved Nemtøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 20. September, 2019 lurepikken skrev, 1 time siden: Hvor han søger........Gør han ikke ligfesom det her.....så spar dit input hvis du ikke kan hjælpe manden!!!! Det her er under hyggesnak. Så hvem er det der ikke hjælper med noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg